NA - Een grail? Nee, wel een lang gekoesterde wens én ter ere van een mijlpaal.

Dank voor je leuke verhaal. Bijzonder design horloge. Gave techniek, prachtige afwerking. Met recht een bekroning van de 50 jaren mijlpaal. Of een mijlpaal bij je 50-ste (kroon) jaar.
Als je een beetje voorzichtig leeft om jezelf heel en dit ding aan je pols ook mooi te houden, heb je een redelijke kans dat je de volgende 50 ook nog wel haalt :slight_smile:
Van harte en geniet!

1 like

Van harte gefeliciteerd, met je 50e verjaardag en je prachtige uurwerk, veel draagplezier :+1:

1 like

Je hebt 100% gelijk, maar het blijft een mooi horloge.
Nogmaals veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Schitterende aanwinst en van harte met je 50e verjaardag. Lekker genieten van deze dresser🙂

1 like

Wat een beauty van een horloge! :heart_eyes:

Van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag! Cheers! :clinking_glasses:

1 like

Gefeliciteerd en wat een prachtig horloge.

1 like

Heel mooi! Dit model had ik nog nooit gezien. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en de aankoop.

1 like

gaaf zeg en van harte

1 like

Fraai horloge! Dubbel gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Dubbel gefeliciteerd! Een prachtig horloge.
Mag ik vragen waarmee je deze fotos gemaakt hebt? De fotos zijn van uitzonderlijke kwaliteit.

1 like

Dank! Maar natuurlijk mag je dat vragen.

Ik gebruik een Panasonic Lumix G9 systeemcamera met een 12-60 mm zoomlens. De macrofoto’s heb ik genomen met een 45mm macrolens.

Alle foto’s heb ik uit de hand genomen, zonder extra lichtbronnen of studiootjes.

2 likes

Gefeliciteerd met je 50e en het prachtige horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Pretty damn classy watch! Gefeliciteerd!!

1 like

Van harte :partying_face: geniet ervan in goede gezondheid

1 like

Van harte gefeliciteerd met de mooie mijlpaal en het prachtige horloge Jaco! :tada:

1 like

Van harte gefeliciteerd Jaco! Zoveel met je verjardag als met deze bijzonder fraaie aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd! Zowel met je verjaardag als met je familie als met dit horloge. Mooi dat je hier lekker buiten de lijntjes kleurt en iets unieks pakt. Het zijn voor mijn neigingen best veel wijzers, maar ik vind hem niettemin erg cool. Dat glas is ook smullen trouwens. Veel plezier hiermee, en op naar de volgende vijftig!

2 likes

Geweldig mooi NA verhaal! De weg erheen mooi, de reden van aankoop memorabel, het bezit en de plaatjes schitterend :ok_hand:.

Heel veel en lang (50 jaar?) plezier van deze next level ML. Ik ben zelf nooit verder gekomen dan de totaal andere, chunky Pontos S diver…

Draag jouw ML in goede gezondheid!

1 like

Schitterend! gefeliciteerd met je mooie lang gekoesterde wens.

1 like