NA: Een grail uit Vietnam uit Spanje uit Zwitserland.

Helden uit de Vietnam oorlog? Vanaf grote hoogte beetje napalm laten vallen??
Wel mooi horloge!

1 like

Je hebt gelijk. Ik ga dat aanpassen. Ik heb gewoon respect voor de moed van zoveel jongens en meisjes, van gelijk welke kant, die van hun corrupte overheden nutteloze strijd moesten voeren.
Maar held is geen juiste term, je hebt gelijk.

EDIT: ik kan dat niet meer aanpassen, blijkbaar. Maar fair point.
Heb je trouwens die Vietnam docu van Ken Burns op Netflix gezien? Jezus. Ik wist dat het een fucked up verhaal was, maar ZO ergā€¦

Klopt. Het is volgens mij maar net of de man met de polijstmachine die dag dienst heeft. :wink:

1 like

Schitterend! Ik zit er ook al een tijd op te azen maar ze zijn inderdaad erg lastig te vinden en meestal erg stevig geprijsd. Gefeliciteerd man!

1 like

Wat een mooi ding en wat een ontzettend leuk geschreven NA! En helden of niet, ik ben benieuwd naar dat Vietnam-verhaal, horloges met een verhaal intrigeren altijd vind ikā€¦ga dat eens opzoeken.

Enneā€¦de Leatherman is de ultieme unboxing-tool inderdaad! :facepunch:t2:

1 like

Mooie aanwinst!
Vind om de lederen band overigens ook erg mooi. De nato geeft hem iig gelijk een hele andere uitstraling.
Veel draagplezier. :+1:

1 like

Als ik me niet vergis is die lederen uitvoering het meest traditioneel. Had daar vandaag trouwens ook zin in :slight_smile:

3 likes

Hier een algemeen artikeltje. De piloot op de foto draagt de versie die ik heb, als staat er waarschijnlijk ā€˜specialā€™ bij op zā€™n wijzerplaat. Dat was voor de Amerikaanse uitgave met minder juwels in verband met invoertaksen.

https://wornandwound.com/the-px-watches-of-vietnam-a-survey-of-non-issued-popular-military-watches-of-the-vietnam-war/

3 likes

Prachtig horloge!

1 like

Leuk artikel! Extra dimensie aan jouw horloge, ik snap hem helemaal!

En die seiko lijkt net de turtle van nu, grappig. En dan die GMT Master voor $200ā€¦dat doet pijn als je nu de prijzen ziet :sweat_smile::face_with_hand_over_mouth:

1 like

:joy:

Prachtig verhaal en prachtig horloge. Geniet ervan!

1 like

:joy::joy::+1:
Wat laat maar alsnog van harte gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

Prachtklok!!
Gefeliciteerd!!!