NA: een Grand Seiko, eindelijk

Als ik het aankoopritme van sommigen hier zie, dan moet ik zo ongeveer één van de traagste beslissers van dit forum zijn.
Mijn oogst van drie jaar dagelijks meelezen staat gelijk aan één aankoop per jaar.
Ik zag, gewoon door het plaatjes kijken en de commentaren lezen, mijn smaak evolueren, maar evengoed kom ik telkens weer terug bij enkele horloges/merken die van in het begin al mijn aandacht trokken.
Na veel wikken en wegen heb ik me eentje van die laatste categorie aangeschaft, de Grand Seiko SBGP001.
Fier als een gieter!
En, raar voor iemand die zichzelf immuun waant voor de verzamelmicrobe: ik dacht dat het na deze aankoop wat stiller zou worden in mijn hoofd, maar ik moet me, integendeel, verzetten tegen de goesting in meer. Klinkt bekend?

115 likes

Gefeliciteerd, prachtige GS :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aankoop. En die microbe raak je nooit meer kwijt!

2 likes

Gefeliciteerd

1 like

yes! :smiley:
had ik in het begin ook
maar je kan maar zover gaan tot jezelf beseft dat je erover aan het gaan bent :smile:
maar niettegenstaande heb je een mooi exemplaar te pakken :+1:
draag hem met plezier

1 like

Prachtige gs nu heerlijk genieten :+1::ok_hand:

1 like

Goed gekozen invulling van die ene aankoop per jaar. Bekend fenomeen dat het blijft kriebelen. Voor jou en vele anderen met ons: sterkte daarmee!

1 like

Proficiat, mooie Grand Seiko.
Veel draagplezier!!:watch:

1 like

Ja, die is prachtig! Niks mis met traag, hoor. Zo krijg je wat je echt moiu vindt.

1 like

Prachtige aankoop, zeker met zo’n champagne wijzerplaat! Geniet er van (en sterkte met de kriebels :wink:)

1 like

Proficiat met je mooie Grand Seiko :ok_hand:…met dit keuze proces is de kans groter dat dit blijvend een topper blijft ,voor je :+1:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd en welkom bij de club. :wink:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge! Topper :ok_hand: Dat klinkt wel bekend ja. :hushed:

1 like

Mooie GS. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Prachtig! Welkom bij de club.

1 like

GS is altijd goed :ok_hand:

1 like

mooie GS en met dat Single logo ook veel rustiger om te zien :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit.
Prachtige wijzerplaat!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aankoop, terecht “fier als een gieter”!

1 like

Wat een mooie GS met schitterende wijzerplaat!
Heel veel plezier ermee. Hier ga je van genieten :slight_smile: :ok_hand:

1 like