Prachtige diepe kleur. Mooie combi met de band
Prachtig, veel plezier ermee. Nadat het AnOrdain topic nieuw leven ingeblazen werd ben ik me er ook wat in gaan verdiepen. En wat een leuk bedrijfje is dit! In een oud pand in Glasgow zitten een aantal jonge mensen mooie en unieke horloges te maken. Nogmaals veel plezier ermee!
Allen dank voor de reacties.
Gelukkig heb je geen faalangst! Mooie (tweede) NA in een week tijd, bijzonde verhaal ook met de email wijzerplaat. Fraai. Veel draagplezier.
Schitterende wijzerplaat zeg! Van harte!
Prachtig! Das nogal eens kleur.
Volg die al een tijdje maar wil die eerst eens in het echt zien.
Geniet ervan.
Prachtige nieuwe aanwinst zeg!
Ik vind qua looks model 1 weer wat mooier, maar deze is qua maat dan weer spot on
Ik wens je een mooie groene kerst toe
Erg mooi!
Dit merk staat op mijn lijst voor volgend jaar.
Heel gaaf, ik zou het zelf nooit kopen denk ik, maar een prachtig horloge!
Geniet ervan!!!
Emaille mag dus niet meer in de EU vanwege de giftige afvalstoffen tijdens produktie. Een van de laatste fabrieken staat dan ook in Polen (ook EU?)
Ze zullen bij anOrdain wel een groener proces hebben, en het eindresultaat is zeker prachtig!
Dat van productieverbod wist ik niet. Scheelt dat het VK straks buiten EU staat.
Dat staan ze al:
Het Verenigd Koninkrijk heeft op 31 januari 2020 de Europese Unie verlaten
Ik denk dat deze productie wel enigszins kan (met afzuiging etc.) Emaille (verkeers en reclame) borden is uiteraard veel groter en omslachtiger met milieunormen.
Kopieer dan ook:
Er geldt nu een overgangsperiode, tot en met 31 december 2020. Tijdens die periode verandert er in praktijk nog niets.
Na die overgangsperiode staan ze er ook regeltechnisch buiten.
bij deze dial in ieder geval
Gaaf merk, mooi model! Proficiat!
Gr, HJR
Toevallig net een stuk over Anordain op Hodinkee over hoe ze te werk gaan! Nog niet gelezen, maar vast de moeite waard:
Heel vet. Die kerstfoto had wel niet gehoeven
wat is het nou?
-
- wel gehoeven
-
- niet gehoeven
0 stemmers