NA Een heftige zomerliefde: Washi Citizen Chronomaster

Ook mooi! Maar ik heb deze in de favorieten staan. Ik mis wat goud in de collectie :sweat_smile:

1 like

Oeh ja :smiling_face_with_three_hearts:

Leuk geschreven en heerlijke nieuwe liefde😉 blijf genieten👍🏻

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Vooral die scherpe kast met facetten vind ik schitterend! :ok_hand:

1 like

Is inderdaad heel erg mooi :star_struck: :sunny:
Wens je veel draagplezier en slinger hem maar vaak en veel om.
Geniet er maar van

1 like

Gefeliciteerd! Heel erg mooi.

1 like

Hoi Vriend,

Toen ik je eerste zin las dacht ik die wordt niet snel verliefd op een vrouw :wink: maar verder lezend moest ik even resetten, wat een mooie Citizen. Natuurlijk ook gelijk even opgezocht, wat een mooie dial, mooie scherpe wijzers en bovenal een rustige wijzerplaat. Maar dan zie ik de specs van dit horloge en wat er allemaal op zit, stel je dit allemaal in met je kroon? Niet te vergeten natuurlijk gefeliciteerd met deze Citizen, een plaatje van een horloge en niet te vergeten de band, wens je heel veel draagplezier maar dat zal wel lukken :ok_hand: :+1:

2 likes

Prachtige aanwinst :+1:

2 likes

Haha, ook bij die liefdes is de een stormachtiger dan de ander :wink:

Instellen doe je met de kroon en een klein knopje naast de kroon, al heb ik die nog niet gebruikt en heb ik geen idee hoe het werkt :wink:

Matige foto, maar voor het idee:

2 likes

Ik denk dat het wel zal meevallen hoe je die moet instellen, maar ja je weet hoe dat gaat bij dit soort horloge. Bij de ene optie 1 keer knopje indrukken dan de kroon links of rechts draaien, volgende optie zal dan wel zoiets zijn van 2 keer indrukken en kroon draaien enz. Daar kom je wel uit, beetje vergelijkbaar met die van mij maar dat is echt een chrono met 2 pushknoppen maar die is ook super titanium niet te vergelijken met die van jou natuurlijk :smile:

Wel mijn pb al gezien? kan ik ook weer even mijn contact een app sturen :wink:

1 like

Proficiat met je NA!
Snap dat je hier heel erg blij mee bent.
Dat was ik ook met mijn AQ4020-54Y.
Geniet ervan!!

1 like

Gaaf man. Totaal onbekend voor mij, maar even wat plaatjes zitten kijken net. Ik snap het helemaal dat je hier verliefd op kan worden!!

Topper dit, wil ik wel eens in het echt zien👌

1 like

Kan gewoon! Kom je langs en doen we een bakkie :slight_smile: Neem dan wel iets kolossaals of snels uit het wagenpark van ‘de zaak’ mee :slight_smile:

3 likes

Gefelciteerd ,prachtig horloge :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd maat.

Deze gaan we september even bepotelen.

1 like

Geweldig horloge! Gefeliciteerd! Deze limited heb ik al een tijd in het snotje, en het gaat zelfs zo ver dat ik deze zin met enige belangstelling lees:

Als je over een half jaar iets met dat ding wilt doen mag je me met een gerust hart aanschrijven. :wink::+1:

1 like

Heel vet!

1 like

Wat een beauty! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Heel mooi horloge :heart_eyes:

1 like

Prachtige dame! Geniet van elkaar zou ik zeggen…

1 like