NA Een heftige zomerliefde: Washi Citizen Chronomaster

Mooier dan dit maken ze dials niet geloof ik :heart_eyes:. Onwijs veel draagplezier van deze ‘grand dame’ kerel! :+1:

1 like

Haha, we zullen zien. Misschien is het wel de liefde van mn leven en dan weet ik 1 ding zeker, die deel ik niet met anderen :wink:

1 like

Gefeliciteerd, zeeeer mooie plaat

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd :heart_eyes:

1 like

Thanks! :slight_smile:

1 like

Mooi!

1 like

Merci! De wittebroodsweken zijn nog niet over :slight_smile:

6 likes

Prachtige plaat! Genieten!

1 like

Prachtige dial. :heart_eyes: Al even opgezocht om aan te schaffen. Niet goedkoop, maar wel bijzonder schitterend

1 like

Maat, je weet dat dit niet waar is. Je vroeg mijn vrouw binnen 10 minuten al ten huwelijk :rofl: :ring:

Nu hoef ik daar niet meer jaloers op te zijn, want dat ben ik nu op je mooie Citizen.
Proficiat met deze toppert!

1 like

Haha, zij is ook een uitzondering! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mooie aanwinst hoor. Veel plezier ermee. Leuk dat ze bij deze ook genoeg aandacht voor de kroon hebben. Prachtig gesigneerd en niet zo iel als de eerste modellen. Die kast is echt prachtig vorm gegeven, en de plaat is gewoon waaw.

1 like

Hoewel ik Titanium eigenlijk nooit mooi vond, is dit een prachtig horloge, ik begrijp jouw verliefdheid! Een prachtige kast en een schitterende wijzerplaat. Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst.

1 like

Prachtige dial, wijzers, polijstwerk. Alles zeg maar dus :smile: Heel veel plezier er mee!

1 like

Gefeliciteerd, heel mooi horloge!

1 like

Leuk man dat uit onze GTG deze liefde is ontstaan. Draag hem in veel gezondheid!

1 like

De kroon doet me normaal gesproken weinig maar hij is inderdaad erg fraai. Vind ook dat dat wel mag op een horloge van deze categorie!

Dat herken ik wel! Het kan soms wat koud ogen en door het lichte gewicht soms ook goedkoop voelen. Dat is door de geslepen/gepolijste facetten en de geborstelde zijkanten bij deze totaal niet het geval.

Ja zeker! Moet niet elke GTG gebeuren, dan is het spaargeld snel op :wink:

2 likes

Heel heel mooi :ok_hand: veel draag plezier en proficiat :+1:

1 like

Zeer mooie wijzerplaat!

1 like

Bij zulke verhalen trip ik helemaal mee.
Wat moet dit lekker zijn man.
Gefeliciteerd en daarbij de wens uitgesproken dat je heel lang dat eerste gevoel van verliefdheid mag houden

1 like