Ik weet het: niet iedereen kan een Festina mooi vinden. Zoveel merken, zoveel verschillende horloges, zoveel meningen.
Ik heb al eerder geschreven over mijn liefde voor de Festina F16599. Toen ik weer eens op mijn strooptochten was voor een gele, kwam ik uit op kleinanzeigen ( marktplaats ) in Duitsland. Ze zijn op deze site gek op reclames. Toen ik door het aanbod F16599’s aan het scrollen was, viel mijn oog op een reclame van bol.com.
Gelijk aangeklikt, kom ik uit op een verkooppartner, mooihorloge.nl dus gelijk de reviews gelezen en nog een paar mensen gevraagd of deze site in orde is. Geen problemen, nu alleen de vrouw nog even lief aankijken… Ook gelukt, dus zondagavond 21.45 besteld, volgende dag 22.15 ging de deurbel: DHL kwam hem brengen!
Het is niet precies een F16599, maar de bezel en band zijn precies goed. Mocht ik ooit een andere wijzerplaat willen, heb ik nog een zwarte liggen voor de F16599. Deze kan ik zo overzetten, heb ik al getest.
Zo vervelend als een box 10 slots heeft en de serie maar 8 kleuren is. Dan ga je dus voor een limited F16602 op rubber en nu dus een F20492. Volgens mij een heel geslaagde oplossing
Ik heb zelf nooit iets gehad met wielrennen, laat staan fietsen op zichzelf al. Maar sponsoring wordt inderdaad onbewust automatisch gelinkt. Ik snap je mening