Gefeliciteerd,eerst met je verjaardag en ten tweede met 2 van zulke kinderen.
Die van mij doen het niet 
Zijn ondertussen 28 en 31 en wanneer ze een leuk, mooi horloge tegenkomen gaat hun eigen horlogedoos in.
Ach hebben mijn genen toch nog wat goeds doorgegeven, hoop dat het bij jou kids ook zo zal gaan. 
Gefeliciteerd! En ontzettend lief en attent! Zulke kinderen, en zo’n horloge, moet je koesteren! 
Leuk man! Dit horloge zal je alleen maar glimlachen brengen. 
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!
Direct afstraffen met de vlakke hand 
Geintje natuurlijk,priceless dit,kun jij je voorstellen hoe ze voor de vitrine hebben staan passen en meten om het met beperkt budget te kunnen aanschaffen.
Top kinderen👍🏻
No doubt 
Ze hebben echt echt hun best gedaan, ze stonden ook echt te shinen toen ze hem gaven 
Hahaha ik zal ze houden (tot hun 18e dan
), daarna mogen ze op eigen benen hun ding gaan doen
.
Ik heb zo ook een paar horloges die ik ook gekregen heb (o.a.van een cliënt) en die ik nooit gekocht zou hebben.
De manier waarop je eraan komt maakt dan toch dat het ding een positieve lading voor je heeft en dat je m draagt, althans: zo werkt t bij mij.
Hahaha ja! Het is om zoveel redenen een fantastisch cadeautje, sowieso omdat ze er over nadenken maar ook omdat ze het concept van geld beginnen te snappen. En misschien hoe sentimenteel dat ook is, is nog veel toffer!
Liev, schattig en onbetaalbaar…
Heerlijk en onbetaalbaar.
Als je t.z.t. een goed excuus zoekt om er weer afscheid van te nemen is dat een kwestie van ravotten met je kids. Geheid dat het horloge dat niet overleeft (vader en kinderen hopelijk wel).
Ik kreeg ooit een Q&Q horloge, en kreeg het ondanks intensieve pogingen bij 't vellen en snoeien van bomen niet voor elkaar om het horloge te mollen.
Maar alle gekheid op een stokje: ik zou dit horloge koesteren, net als die prachtige tekeningen die je ongetwijfeld krijgt.
Proficiat
Haha. Gefeliciteerd. En superlief van de Kids. Nog een leuk ding ook. En als hij nog een merknaam had gehad, hadden de meningen opeens heel anders geweest. Veel plezier ervan. Onbetaalbaar.
Ik moet bekennen dat ‘ie er niet onaardig uitziet. Met zo-een durf ik zeker wel over straat.
Mooi kado en super attent!
Gefeliciteerd met je verjaardag en deze aanwinst!