NA, een heuse eehm een verjaardagscadeautje

Stel je voor, je hebt kinderen 8 en 6…. Weten dat papa een klein horloge ding heeft. Wat denk je dat die kopen op je verjaardag :scream:. Een horloge natuurlijk!

Belangrijk was dat ie glimmend was, een kleurtje had, en meerdere wijzertjes had! Oh en hij moest in het budget passen, waarvan ook nog een geurkaars, douchegel, en marshmallows in moesten. Dus hop ze zijn getogen naar de Acéé-tion, en hebben blijkbaar deze klatser van een Quartz gescoord :smirk:. De ingelegde wijzers voor de minidials maken het plaatje legendarisch, de witte dial met blauwe wijzers lekker zomers natuurlijk. De indrukbare knoppen zonder functie? Gekkenhuis natuurlijk.

Sentimentele prijs? Onbetaalbaar…. Genoeg gelezen, tijd voor een plaatjes parade :hot_face:.

Gewoon omdat het kan deze zomer :zipper_mouth_face:

98 likes

Oei, da’s lief. En ook wat problematisch. Nu moet je hem dragen ook.

21 likes

Misschien kan hij hem gebruiken als ‘safequeen’
Nee, zonder dollen, wat ontzettend attent van de kids🙏🏻

1 like

Hahaha, zeker ernstig lief, ik denk vooral dat ik hem zo stoer vindt dat ik hem moet dragen bij kluswerkzaamheden enzo :slight_smile:

1 like

Sommige dingen zijn niet in geld uit te drukken! Dit is zo’n ding!!!

1 like

Superlief , gewoon lekker dragen als je naar de speeltuin, kinderboerderij of het strand met de kids gaat .
Kan je gelijk de waterdichtheid testen :confounded::wink:
Aaaahhh nee dat mag niet.

1 like

Haha, te schattig! :slight_smile: Veel, euh, draagplezier?

1 like

Ik denk ook dat deze niet de kist uitgaat :stuck_out_tongue:

Superlief van de kinderen. Tof. Deze NA moet je wel met plezier dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:. En natuurlijk, gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Nou ik denk dat deze gewoon naast de turtle meegaat op vakantie deze periode :wink:

1 like

Ik zou hem voorzichtig in de kluis bewaren dan kun je hem ‘doorgeven’ als ze 18 worden :wink:

2 likes

Hehehe ja, laten we het daarop houden :smiley:

1 like

Da’s een goeie. Zou bij mij werken, omdat ik zelden of nooit klus.

Oeeh dat is nog wel een idee :smiley:, nu alles meer geld waard wordt, kan dit wel eens een investering zijn natuurlijk.

1 like

Thanks, en natuurlijk de eerst komende paar dagen laat ik hem wel even los op mijn pols :slight_smile:

1 like

Geweldig toch!

1 like

Je allermooiste horloge. Gefeliciteerd!

1 like

geweeeeeeldig, koester dat ding tot in de kist.

1 like

Hartstikke leuk toch, van je kinderen. Ik vind hem best wel leuk. Ze hebben kennelijk echt met zorg uitgezocht.

1 like

Van de kinderen op je verjaardag : onbetaalbaar

1 like