…snack? Ja zo omschrijf ik hem maar even voor mezelf Stukje duiding: Al langer wil ik wat kopen bij de AD, maar lastig lastig. Oké dan breng ik mijn geld wel ergens anders heen (geen horloges)
Zo geschiede! Maar goed… die vrekte horloge honger blijft! Sommige, zo niet de meeste, zullen dit wel herkennen. Als liefhebber van horloges ga ik goed op alles. Van goedkoop tot duur en te duur. Tja waar ga ik die lekkere trek voor nu even mee stillen
Alles passeert de revue; Casio, G-Shock, Citizen, Tudor, Omega, Maurice Lacroix of toch een 5 digit Rolex, Blancpain… maar bij die laatste twee kom ik weer in het gebied waarmee ik toch nog een keer de grote honger wil stillen voor dit jaar. Om knettergek van te worden Ja ik zie een aantal van jullie instemmend knikken, ja schudden en gniffelen van herkenbaarheid.
Wat me ook is bijgebleven was de release van de Tag Heuer Formula 1 Solargraph. Weer eens gekeken op de site en toen werd ik gegrepen door deze…
Super gaaf die kleurstelling. Vind ik. Maar die komt pas in oktober dit jaar De tandjes zeg… zo lang kan ik niet wachten.
En eigenlijk vond ik degene die net gereleased was op de stalen band met witte plaat ook de betere optie. Wat neutraler en makkelijker te combineren in mijn garderobe. En hij paste qua kleur mooi bij mijn nieuwe auto in de kleur M Brooklyn Grau. Daarom was de Tudor Pelagos in 39mm ook een mooie snack geweest. Maar goed: keuzes.
Vandaag zoals altijd een fijne ontvangst bij Schaap en Citroen Ik zeg: wel zullen het maar doen… mijn snack die de honger voorlopig stilt…
De Tag Heuer Formula 1 Solargraph of te wel een quartz horloge met een 38mm stalen kast en band die sand blasted afgewerkt zijn, het quartz batterijtje zuigt zijn energie uit licht dat binnenkomt via de wijzerplaat, 100 meter waterdicht, vouwsluiting, saffierglas, kunststof bezel met 60 klikjes (linksom of rechtsom, wa gij wilt). Wat dat kost? € 1850,00. Daar vinden we wat van… ik ook: prima prijs. Ben nog niet eerder zo goedkoop geslaagd bij Schaap en Citroen
Plaatjes dan maar… is toch het leukste om te scrollen…
Draagt heerlijk comfortabel, goed afleesbaar, heerlijke lume die afsteekt op de witte wijzerplaat, kroon voelt degelijk aan bij het verstellen van het uurwerk. Ja gewoon een heel tof horloge! Euh snackje
Linkje naar de site van TH