NA: een horlogedisplay

Na de aankoop van mijn tweede horloge natuurlijk direct op zoek naar iets om ze op te bergen en te showen (voor mijzelf met name :laughing:). Ik was op zoek naar iets voor 4 stuks met een vakje om straps en dergelijke te bergen. Nog ruimte over voor 2 horloges! Uiteindelijk op deze watch display uitgekomen.

Wat kwaliteit betreft best prima :slight_smile:. De kussentjes buigen goed mee maar staan wel op spanning (is dit erg voor een bracelet?). Het eraf halen gaat ook erg soepel. Al met al tevreden!

Op naar het derde horloge!

31 likes

Heel tof! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Spanning op de kussentjes heb ik ook in mijn horlogedoos. Weet eigenlijk niet of dat kwaad kan…

Je Hamilton ook gaaf! Staat op mijn lijstje. Lijkt me een mooi zorgeloos horloge.

Gaaf ding… waar heb je die vandaan als ik vragen mag :sunglasses:

2 likes

Amazon heeft ze ook van Rothwell!

Heb hem toevallig in m’n favorieten, ook via iemand hier op het forum.

ROTHWELL Luxury Watch Display Case for 4 Watches – Leather Watch Box with Acrylic Cover and Removable Slide in Cushions – Accessory Drawer with Multiple Configurations (Black/Grey) Amazon.com

Scheelt weer import perikelen.

1 like

Inderdaad via Amazon bestellen. Ik geloof dat Rothwell ook niet verzend naar Nederland maar dat weet ik niet zeker. Via Amazon was de display er in 3-4 weken ;)! Was overigens goed ingepakt.

3 likes

Leuke aankoop en spanning op de stalen band kan geen kwaad.

1 like

Bedankt voor je antwoord. Kan ik die spanning zelf weer loslaten ;).

2 likes

Zorgeloos horloge is het inderdaad wel. Op een nato draagt die erg lekker moet ik zeggen! Af en toe doe ik zwart leer om even te wisselen.

Ik geloof via mijn voorstel topic :slight_smile:!

1 like

Sjiek de friemel kerel :partying_face:

Ziet er zeker mooi uit! :ok_hand:

Volgens mij ook ja. Ik vroeg je toen waar je deze vandaan had. :sweat_smile:

1 like

Tof

Zeer mooi man :+1:

Mooi hoor!

Heb je daar een SARX035 in zitten?

De SARX045. Gekocht via het forum!

1 like

SARX = altijd goed