NA: een IWC Flieger in 36mm?

Van Harte :+1: en valt deze dan onder de St Exupery lijn met de bruine plaat ?

1 like

Wauw wat mooi zeg!! Ik heb zelf ook de Tudor BB36 gekocht als mijn eerste “echte” horloge. Merk dat ik zelf ook erg veel naar de field watch horloges aan het kijken ben. Wat een aanwinst een veel plezier ermee! :facepunch:t3:

1 like

Zo mooi basic chique; ideale spagaat!
Geniet ze :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

1 like

Geweldig! Supermooi!

Geniet ervan!

1 like

Stunner!

Zeker in combinatie met deze canvas band!

:heart_eyes:

Geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge. Gefeliciteerd met deze NA. Heel veel plezier ermee.

1 like

Nogmaals, gefeliciteerd met dit geweldig mooie horloge. En eehh, deze niet flipperen hé. :wink:

2 likes

Wat een gaaf horloge! Gefeliciteerd met de aanwinst en hopelijk is het bezit niet het einde van het vermaak voor je. :partying_face:

1 like

Ik beloof plechtig dat ik deze hou :pray::brown_heart:

4 likes

Oooh deze is echt heel gaaf. Gefeliciteerd

Dit heeft mij ook altijd tegen gehouden.
Nu ik weet dat er een 36 mm model bestaat moet ik ook maar eens gaan kijken naar IWC.

Leuk stukje geschreven over je NA

1 like

Mega vet! 36mm met deze combi is werkelijk waar prachtig. Heeft niet lang online gestaan bij Zeitauktion. Goeie partij trouwens, aanrader als je daar iets wilt kopen. Niet alleen voor het aanbod, maar ook after-care is op orde

1 like

Compleet geil. Ook hier een BB36-bezitter. Het soort horloge dat alle andere horloges overbodig maakt :heart_hands:

1 like

Zeer mooi. Ik snap het dilemma met de smalle pols, maar dit ziet er super uit. Veel plezier. :sunglasses:

1 like

Prachtig in al zijn eenvoud, van harte!

1 like

Ben ik de enigste die de zwart lederen band mooier vind staan?
Verder een IWC topper. Op het 1e gezicht wat gewoontjes, maar als je op de details gaat letten… Wauw.

1 like

Mooie IWC ,Mooie band .prachtige combinatie :ok_hand:…proficiat!

1 like

Mooi man. Ik heb zelf een milde voorkeur voor de RAF wijzers, maar ook deze RLM versie mag er zeker zijn. IWC vliegers zijn het best als ze 36mm zijn. Veel plezier er mee!

Nee.

1 like

Heerlijke flieger! Hopelijk is er nu een beetje rust gekomen in je collectie haha.

Geniet ervan!

1 like

Mooi verhaal en Flieger. Geniet er van!

1 like

@Fate_Amenable_To_Change @Sanderswatch als jullie die zwarte band van me willen overnemen hoor ik het wel :wink:

Ik vind hem geen porum. Maar smaken verschillen :ok_hand: