Van Harte en valt deze dan onder de St Exupery lijn met de bruine plaat ?
Wauw wat mooi zeg!! Ik heb zelf ook de Tudor BB36 gekocht als mijn eerste “echte” horloge. Merk dat ik zelf ook erg veel naar de field watch horloges aan het kijken ben. Wat een aanwinst een veel plezier ermee!
Zo mooi basic chique; ideale spagaat!
Geniet ze !
Geweldig! Supermooi!
Geniet ervan!
Stunner!
Zeker in combinatie met deze canvas band!
Geniet ervan!
Prachtig horloge. Gefeliciteerd met deze NA. Heel veel plezier ermee.
Nogmaals, gefeliciteerd met dit geweldig mooie horloge. En eehh, deze niet flipperen hé.
Wat een gaaf horloge! Gefeliciteerd met de aanwinst en hopelijk is het bezit niet het einde van het vermaak voor je.
Ik beloof plechtig dat ik deze hou
Oooh deze is echt heel gaaf. Gefeliciteerd
Dit heeft mij ook altijd tegen gehouden.
Nu ik weet dat er een 36 mm model bestaat moet ik ook maar eens gaan kijken naar IWC.
Leuk stukje geschreven over je NA
Mega vet! 36mm met deze combi is werkelijk waar prachtig. Heeft niet lang online gestaan bij Zeitauktion. Goeie partij trouwens, aanrader als je daar iets wilt kopen. Niet alleen voor het aanbod, maar ook after-care is op orde
Compleet geil. Ook hier een BB36-bezitter. Het soort horloge dat alle andere horloges overbodig maakt
Zeer mooi. Ik snap het dilemma met de smalle pols, maar dit ziet er super uit. Veel plezier.
Prachtig in al zijn eenvoud, van harte!
Ben ik de enigste die de zwart lederen band mooier vind staan?
Verder een IWC topper. Op het 1e gezicht wat gewoontjes, maar als je op de details gaat letten… Wauw.
Mooie IWC ,Mooie band .prachtige combinatie …proficiat!
Mooi man. Ik heb zelf een milde voorkeur voor de RAF wijzers, maar ook deze RLM versie mag er zeker zijn. IWC vliegers zijn het best als ze 36mm zijn. Veel plezier er mee!
Nee.
Heerlijke flieger! Hopelijk is er nu een beetje rust gekomen in je collectie haha.
Geniet ervan!
Mooi verhaal en Flieger. Geniet er van!
@Fate_Amenable_To_Change @Sanderswatch als jullie die zwarte band van me willen overnemen hoor ik het wel
Ik vind hem geen porum. Maar smaken verschillen