Dank je wel en inderdaad, wat zijn ogen zien, wordt door z’n handen met vakkennis gemaakt. Hij maakt ook onderdelen voor een aantal vintage elektrische schaal modellen Bugatti’s. Ik heb met verbazing een filmpje bekeken, waarin een nieuw rubber bandje voor zo’n autootje in een mal werd gegoten.
Al met al vind ik het met recht een man om hier eens in het zonnetje te zetten.
Ik word altijd weer vrolijk als ik een van Hans zijn kunststukjes voorbij zie komen. Hij heeft ook hele fraaie exemplaren gemaakt waarbij de kast bewerkt is. Echt een vakman!
Veel plezier met deze aanwinst.
Dit zijn nu echt de topics waar ik voor ga zitten en de tijd voor neem, wat een leuk verhaal. En ja, je mag best wel die J.(Hans) Mulder een veer in zijn reet geven, wat een vakman is dat zeg. En ja, het heeft een knipoog naar een Bell&Ross zoals de kast en lugs, maar dan toch een eigen twist aan dit horloge gegeven, zoals extra complicaties zoals hij het wilde en natuurlijk handgemaakt. Kan wel opnoemen waar hij zijn eigen twist aan heeft gegeven maar een ieder die dit goed gelezen heeft weet wel welke. Natuurlijk is er altijd wel wat te vinden, zo vind ik dat de subdials iets strakker afgewerkt gemaakt konden worden maar dat wordt dan weer goed gemaakt door de pushers, hoe strak de kroon is gemaakt en zo kan ik nog wel even doorgaan. En dan de rotor met zijn wieken, hoe leuk is dat . Kortom J. Mulder is een vakman pur sang. Zou wel wat andere modellen van hem willen zien.
Nogmaals pappie een top topic en verhaal
Het heeft idd een knipoog naar B&R, maar zoek de verschillen Chris en die zijn er plenty, toch jaloersmakend als je zo een horloge kan maken en van Nederlandse makelijk
Zie de aangepaste bovenstaande post over het Lotus model en er is ook nog een Flieger als ik het goed zie. Met dank aan een gesloten verkoopdraadje van @Sjaak.
Ja, zag het staan. Het Lotus model is rond, zou hij ook een horloge willen maken zoals ik het bijvoorbeeld zou willen hebben en in welke prijsklasse moet ik dan denken?