Na één jaar Horlogeforum 🎉

Wat een leuk en herkenbaar verhaal.
We zijn allemaal met een Boss/Hilfiger/Armani/Guess/Icewatch begonnen hier hoor…

Je smaak ontwikkeld zich door de jaren heen. Je hebt al een mooie collectie, en met een mooi verhaal erbij !
Welkom hier.

Leuk verhaal!
Zelf zit ik ook nog in de leerfase. Zo langzamerhand begin ik wat van al die termen te begrijpen

1 like

Hier kan ik van genieten. Leuk geschreven. Bedankt.

1 like

Mooi verhaal, leuk om te lezen. Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat volgen. De eerstvolgende stop is iig een mooie! :+1:

1 like

Leuk geschreven, ben benieuwd wat er uit gaat en wat er voor terugkomt :+1:.

Mooi verhaal en proficiat met je jubileum!

Zo herkenbaar :joy: voor tijd heb je je telefoon!

Wederom herkenbaar, auw :stuck_out_tongue:

Heb je niet nodig!

Goed plan! Succes met de search :wink: !

Leuk topic, en alsnog welkom !

Groeten!

Leuk en herkenbaar verhaal van je horlogereis! :ok_hand:

Met zo’n gevarieerde inhoud van je kistje kan ik me dat voorstellen. Die Eppo zou ik sowieso altijd houden, die is priceless. Wellicht niet in harde munten maar wel in emotionele waarde denk ik zo maar.

Ik zou zelf de Boss wegdoen, alleen levert die waarschijnlijk niet veel op als ‘modemerk’. Dus ook hier de vraag: Wat is je budget? Wat heb je nodig? Een beetje doorsparen zou wellicht ook een optie kunnen zijn toch? Of kriebelt het … :wink:

Mooi en leuk leesbaar verhaal. Zelf vind ik de Eppo een leuke met een echt verhaal! Zuinig op zijn, en mooi dat je hem met behulp van het forum weer werkend hebt gekregen.

1 like

Mooi geschreven en leuke zoektocht!

1 like

Dankjewel! :smile:

Gheghe, leuk dat we toch allemaal in het begin een beetje hetzelfde pad bewandelen!

Ooooooh, jij hebt er gewoon een. Heel nice! :grinning:

1 like

Leuk verhaal!
Enneh… quartz is ook echt!

1 like

Dankjewel! Keuze genoeg inderdaad :grinning:

En klopt, heb (en had) er drie van dit forum en ben er erg blij mee! Voor een zachte prijs idd.

Dank voor je advies!

1 like

Da ga ik zeker doen! Het ding met Boss is dat het een cadeau is… dus ja, lastige kwestie.

Het kriebelt bijna altijd, haha :smirk:

1 like

Mooi lang verhaal, er zit een duidelijke ontwikkeling in! Erg leuk dat je het horloge van je opa hebt laten repareren! Succes met jouw horloge toekomst.

Je doet jezelf en het Boss horloge tekort. Mooie keuze binnen jouw budget op dat moment.
Jouw verhaal, keuze’s en foto’s beloven veel moois voor de toekomst! Liefhebber pur sang! :+1:

1 like

Leuk verhaal, dat heb ik met plezier gelezen. Wel herkenbaar allemaal. Het leuke is dat mooie horloges niet altijd grof geld hoeven te kosten en smaken persoonlijk zijn. Veel plezier met kiezen, inspiratie genoeg hier!

Leuk verhaal om je tijdreis door de wereld van horloges te volgen!

1 like

Leuk verhaal! Ben benieuwd wat het volgende klokje wordt.

1 like