met de verkoopster (en mijn vrouw, die hem vreselijk vindt) en nadat ik drie keer een rondje over de markt gedraaid heb, heb ik m toch maar gekocht.
Ik had er zo’n 45 jaar geleden al één, en wilde deze klassieke schoonheid niet laten liggen.
Maar of ik m lang houd weet ik niet. Want als je de enige in huis bent, die hem mooi vindt…
Er moet een nieuw glas in (geen probleem) en het werk moet zeker schoongemaakt worden (als er toch een nieuw glas in gaat).
Leuk horloge. Opknappen en houden zou ik zeggen… B)-
Mooi mooi ! Gave kleur combi, dat blauw en grijs. Gewoon lekker dragen dan raken ze er vanzelf aan gewend ;-). Veel plezier ermee!
Dat is een hele mooie Omega. De inmiddels gepensioneerde kinderarts voor mijn dochter had er een. En ik betrapte me erop dat ik de hele tijd naar het horloge zat te kijken.
Ik ben de naam van het model even vergeten. Er zijn ook Prisma’s die hier weer heel erg op lijken.
Mooi Geneve Dynamic man! Die vrouwen hebben nergens verstand van
Is toch het perfecte horloge voor bij een spijkerbroek. Gewoon dragen, ze wennen er wel aan!
Leuke omega, mijn opa heeft precies dezelfde. Die is op dit moment weg voor een service beurtje. Ik vind het zelf ook een mooie klok, zeker op de stalen band
Mooi hoor, hét stijl icoon van de seventies :~
Je had 'm toen ook, nu weer terug (dat is een goed teken), dus nooit meer weg doen (tu)
Mooie Dynamic hoor en de automaat met stalen band. Vrouwen zien liever een Guess maar dat zegt alweer genoeg, gewoon mooie klok naar mijn mening.
Eerlijk gezegd snap ik niks van al die kerels die het belangrijk vinden dat hun vrouw hun horloge mooi vindt. Bekommeren die zich ook om de sieraden van hun eega? Kom op zeg, het gaat toch zeker niet om een huis, een nieuw interieur of een auto of iets anders duurs waar je samen je gedachten over moet laten gaan. Jíj als horlogekenner bepaalt wat je om je pols draagt! En in dit geval is dat bepaald geen verkeerde keus…
Bij het horloge hoort ook een tool om zelf de band te kunnen wisselen.
Ik wist, dat het nog ergens moest liggen, en ja hoor hebbes. En zelfs nog een tweede voor heren en dames maten
Dat is het nou juist, ik geef mijn mening (soms gevraagd, soms ongevraagd wat gevaarlijker is) en dan moet ik er tegen kunnen als zij dat ook doet.
Net even gevraagd, mijn vrouw vind hem wel leuk, mijn Breitling Colt Military noemt ze daarentegen een kermishorloge…
Maar heb je deze nou op een rommelmarkt gekocht?
Ik zou als ik jou was met m’n vuist op tafel slaan
en zeggen :
of jij d’r uit of m’n klokkie eruit …eh
nee ik bedoel of ik d’r uit en m’n klokkie eruit eh…
nouja ik zou i.i.g. met m’n vuist op tafel slaan
( maar wel zo dat ze 't niet hoort )
En wel even netjes je horloge afdoen voordat je hard op tafel slaat…
Ik vind het een erg apart horloge! Heb er ook een maar ga hem verkopen. Mocht iemand interesse hebben? Het betreft exact dezelfde automaat versie in het blauw met stalen band
Daarom neem ik de eega niet meer mee en “verschijnt” een horloge plotseling
Geruild tegen die andere…
Geef ze een leuk schilderijtje
ja inderdaad. De markt in Vevey (in de buurt van Lausanne) we gingen eigenlijk kijken voor groente ed. en zagen toen dat er ook een gedeelte was met wat ze hier brocante noemen.
Prachtig horloge… ik heb er gisteren op de Rikketik ook een zien liggen… en dan balen dat je geen munten hebt om em mee te nemen… ach… mijn tijd komt nog wel…