Goedenavond allen!
Een waarschuwing vooraf: er staat u een stukje onsamenhangende onzin geschreven op een iPhone te wachten, neem me niet kwalijk en scroll gerust door voor een paar foto’s
We kennen het hier allemaal. Je komt een horloge tegen op Instagram, het forum, in real life, en je denkt poah! Die zou ik wel eens willen bezitten.
Maar wat als er van dat ene horloge maar weinig zijn gemaakt, en er haast nooit eentje te koop wordt aangeboden?
Ik heb best wat op het wensenlijstje. De BB58, die koop je inmiddels bij de slager. Komt wel een keer. Een SMP Peter Blake. Komt wel een keer. DWW HFLE? Juist, komt wel een keer.
Van de week keek ik weer eens op de site van @SuperC. Daar viel mijn oog op iets wat al lang door m’n hoofd spookt. Voor zover ik weet zwierf er slechts eentje over het forum. Ja ho eens, als ik nu weer met m’n ‘komt wel een keer’ flauwekul aankom, heb ik daar later mooi de pestpleuritis over in. Met dank aan @TimeLapse die mij triggerde met zijn limited edition, ligt zijn ex via een omweg nu bij mij
Oh! Een CW! Maar is die zo spannend dan?
Nou, een bepaalde kleur horloge wilde ik al een poosje hebben, maar al wat ik tegen kwam was het het toch steeds niet helemaal. De Citizen Tsuyosa, neuh. De Doxa Sub 200, mwoah. Nee er bleef er toch eentje steeds hangen. Voor sommige is de link misschien inmiddels gelegd?
Het gaat hier om de Christopher Ward C65 Trident Limited Edition (ff slokkie water) nummer 56 van 316 gemaakte exemplaren. Mooi man, maar wat is er nou zo bijzonder aan? Nou komt ie:
Hij is geel!!
Deze uitvoerig was de rede dat ik steeds in het CW Only topic keek, in de hoop dat hij weer eens voorbij kwam. Deze uitvoering zorgde ervoor dat ik toch aan het loeren was naar horloges met een gele dial. Man wat vind ik deze vet
Deze door een Sellita handwinder uurwerk aangedreven CW van 41mm met saffierglas en gele dial met mooiere uurmarkingen dan de ‘normale’ uitvoering vond ik keurig passen in mijn overwegend blauw/zwarte collectie
Geel. Hate it or love it, het is wel duidelijk aan welke kant ik sta. Mijn honger is gestild, nu maar bidden dat er geen Hamilton Pan Europ wordt aangeboden op korte termijn @anon53002072EV