NA: een Marktplaats Longines

Afgezien van af en toe een nieuw horloge vers uit de doos vindt ik het ook leuk om eens op marktplaats te kijken of ik mijn collectie wat serieuzer te maken. Maar in de meeste gevallen is alles wat te koop is op marktplaats een onderdeel van een online veiling, of liggen de prijzen gewoon vast door de verkopende partij.

Maar hoe tof is het dan dat je gewoon een mooi werkende stabiele Longines tegenkomt voor een best redelijke prijs :smile:, en wonderwel een niet in beton gegoten prijs :relieved:

Longines, voor mij als (ik beschouw mijzelf toch echt als startend) liefhebber de eerste stap op een ladder naar wat meer luxere horloges, tenminste in mijn beleving hangt er die reputatie aan :sweat_smile:.

Een automaat uit het decennium van “make love not war”, Woodstock, Jimi Hendrix, de Beatles, de maanlanding, John F Kennedy… ik vindt het waanzinnig and mindboggeling dat het zolang geleden is, en dat toch toen ik hem om mijn pols slingerde hij gewoon liep alsof het niks is.

Goldplated case, voorzien van patina op plekken waar je het zou verwachtten. Alleen de strap is eenvoudig en nieuw… maar het misstaat hem niet :smile:.

Tijd voor plaatjes :blush:.

68 likes

Mooi man.
Lakkere vonst. Veel plezier ervan.

1 like

Mooi horloge veel draag plezier!
Mischien nog een ander kleur band met bijv bruin?

1 like

ja, ik dacht ook aan een andere band, bruin ligt voor de hand, dus groen
iets als deze

1 like

Ik ga gelijk mee met deze groene band!
Top combinatie :+1:

1 like

Toffe Longines! Mooi man, gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze Karaktervolle Longines!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi. Ze zijn vaak mooier dan de moderne horloges, die vintage dingen. Gefeliciteerd.

1 like

Heel erg fraai. :+1:

1 like

Longines. Eigenlijk altijd in orde. Gefeliciteerd.
Verguld of goud?

1 like

Wat een mooie Longines! En dat nog wel op MP. Veel plezier ermee! Dat bandje vind ik te saai, doet afbreuk aan het horloge.

:thinking:

1 like

Mooie Longines! En die heeft inderdaad al een hoop tijd zien langskomen.

1 like

Toffe :ok_hand: vondst. Longines is gewoon goed. Gefeliciteerd met je goldplatted NA

1 like

Veel plezier dermee :wink:

1 like

Altijd leuk om zo’n geinig horloge te vinden, veel plezier ermee.

1 like

Verguld :sweat_smile:, maar doet geen afbreuk aan het plezier :star_struck:

1 like

Mooie vintage Longines gepresenteerd middels eveneens fraaie foto’s :ok_hand: Proficiat !

1 like

Mooie Longines met heel mooi patina

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Mooie Longines, geniet ervan!

1 like