Dank je!
een mooi verhaal over een mooi horloge met mooie foto’s.
Dank je Bert!
Heel mooi en voor mij ook nieuw, dus leuk om te lezen, dank!
Is het uurwerk van henzelf? Of is het een van de bekende Zwitserse uurwerken, al dan niet in-house aangepast? Ze geven het uurwerk wel een (hun) eigen naam (MONTA Caliber M-22 self-winding, mechanical movement with bidirectional rotor).
Oh, ik zie het al
Supergaaf horloge, vooral die plaat!
Merci!
Vet horloge, echt mooi.
Veel draagplezier toegewenst met deze fraaie verschijning
Al dikwijls naar Monta gekeken, maar de extra import die er bijkomt hier is natuurlijk niet mals.
Dankjewel!
De dollar staat laag tov de euro
Nog nooit van gehoord, maar wat een prachtig horloge! Fijn dat er merken zijn die proberen iets te maken met een eigen gezicht.
Er is ook zoveel keus, ik had er tot voor kort ook niet van gehoord. Maar inderdaad, ze hebben een eigen, herkenbare stijl. En die is:
Dank je!
Pffff echt heel gaaf. Misschien we de mooiste daily die ik in tijden gezien heb echt heel mooi
Vind ik ook! Dank je
Prachtig! Veel plezier ervan.
Monta staat ook bij mij hoog op de lijst.
Monta is een zeer leuk merk, met een aantal leuke modellen. Ik heb de Monta Skyquest GMT op mijn netvlies en die gaat er maar moeilijk van af. Het enige dat me tegenhoud is dat de restwaarde van een microbrand altijd erg “wispelturig” is.
Prachtig horloge, veel draag- en kijkplezier
Komt goed! Merci!
Ook erg gaaf!
Wat een plaatje
Mooie watch! Komt daar eigenlijk veel taks en verzendkost bij ?
Ik kon dit merk alvast niet - maar het ziet er wel een stijlvol en kwaliteitsvol horloge uit.