Proficiat met de aankoop en groetjes van z’n grijze broer!
Prachtige kleur. Gefeliciteerd met deze Japanse NA
Mooi hoor!
Gefeliciteerd!
Geniet ervan!
Je hebt een punt.
Anno 2025 hoort een gesp met fijnafstelling wel een van de standaard opties en zeker bij The Citizen & Grand Seiko
Leuke aanwinst. Mooie kleur wijzerplaat
Wederom een geweldenaar uit Japan.
Draag hem met liefde!!
Dankjewel, die van jou is ook mooi
Dankjewel het is onze Citizen passie die ons verbindt
Ook maar eens overwegen. Die draag ik voornamelijk met suede bandjes (de zilveren kan veel hebben)
@Tsuyosa van harte met deze!
Heerlijke blauwe wijzerplaat!
Geniet er van.
Jammer dat ze de nek omgedraaid hebben van de SARB lijn en niet door zijn gegaan met ontwikkelen.
De Seiko SARB033 bijv. is een van de meest geliefde horloge onder horlogeliefhebbers met een 6R15 calibre met een gangreserve van 50 uur en ook een kastdiameter van 38mm. En in 2008/2009 kostte het rond de € 350,- ( niet te geloven!!! )
Blauwe SARB heb ik ook niet gezien.
Dankjewel
Heel mooi, dauphine (scherpe) wijzers daar heb je mij.
topper, kan je mee gezien worden!
Merk op dat alle grijze prijzen die je betaalt niet de list prijs was. Een list prijs voor een SARB was 450-500 Euro, als ik het me goed herinner. Dat geldt ook voor de NB1050 en 1060 die je uit Japan importeert. Dat is over-productie die grijs via dealers voor lagere straatprijzen weg worden gezet.
Nu heeft Seiko geprobeerd om grote delen van die grijze kanalen de nek om te draaien, wat ik begrijp, want de budget banger hangt als een molensteen om de nek van je bedrijfsmarge. Citizen is daar nog niet, maar ik verbaas me niet als het gebeuren gaat.
Gefeliciteerd met deze aanwinst en zeker in deze kleur!
Staat je goed, ook een mooie kleur.
Proficiat, wat een mooie aanwinst!
Heel mooi, veel draagplezier