Ik kan hier toch best blij van worden… al weken geleden besteld, was nu eindelijk binnen… opgehaald bij S&C.
Verkopers vertelde sat de wachtlijst op bijvoorbeeld een 126334 Rolex 41mm Blue Dial bizar lang is… maar dat je nu moet inspringen voor een Sub. Die lijst loopt terug.
Dat de lijst voor de Sub terugloopt… Hij loopt terug, maar zeker niet hard. Door nu te zeggen dat de lijst terug loopt, houden ze de lijst in stand. En kunnen ze dus grijs tegen hogere prijzen blijven verkopen…
Ik ben deze week voor een forumlid nog even bij een AD naar binnengelopen en zij vertelden mij het tegenovergestelde. De 126334 met een leuke korting te verkrijgen en voor de Sub, niet te melden wanneer te leveren en zeker geen korting meer.
Iets wat overigens meer overeenkomt met wat je ziet mbt de prijs van genoemde modellen bij een grijze dealer.
Precies dat… ik was bij S&C… op dit moment de 20ste op de lijst zogenaamd, met name met Jubilee… ze zei ook nog iets over GMT modellen die ‘eruit’ gaan… soms twijfel ik wel eens aan de kennis ik ga denk ik zelf maar verkoper worden daar:stuck_out_tongue_winking_eye: