NA - een nieuwe daily beater en op naar de volgende

Mijn eerste aankoop via dit forum was een Seiko SRPC25K1, de befaamde Seiko turtle Batman. Ik wilde mijzelf een cadeau doen om het nieuwe jaar te vieren. Met deze aankoop is ook mijn obsessie voor Seiko horloges begonnen. Het was tevens mijn eerste turtle. Zelden zo een goed dragende horloge om gehad. Ik vond helaas het horloge iets te donker en heb het redelijk snel weer van de hand gedaan.

Ik miste toch een schildpad om de pols en was ook opzoek naar een all round daily beater. Mijn oog was toen gevallen op de Seiko turtle save the ocean. Tot ik deze PADI SRPA21J zag. De kleurencombinatie van de dial, bezel en indices was doorslaggevend. En het is een grote plus dat het een J editie is; de Japanse tekens zien er vet uit. Lang gezocht naar de J editie en gekocht via Hong Kong.

Nu ik de daily beater heb gevonden kan mijn zoektocht naar de Oris Aquis beginnen.

41 likes

Mooie turtle idd.

1 like

Mooie turtle!

1 like

Genietvvan deze duikert.

1 like

Vandaag nog van genoten, zalig horloge.

1 like

Blijven mooi de tutles :ok_hand: gefeliciteerd
En suc6 met de jacht op de Oris :slightly_smiling_face:

1 like

Hele gave combo!

1 like

zeer mooi horloge, veel plezier ermee

1 like

Nice!

1 like

Mooi man, veel draagplezier! En over die Aquis, check hieronder. Finders fee regelen we wel via PM :smiley: :rofl:

1 like

Goeie keuze voor een ‘daily’, veel plezier er van.

1 like

2 likes

Een Turtle is ook een super leuk horloge. Ik heb nu alleen nog de SRP777 nog, met een bol saffiertje en die blijft leuk! Maar heb die Pepsi Padi ook gehad. Heel mooi! Gefeliciteerd!

Veel succes en plezier met de zoektocht naar een Aquis!

1 like

Heb ook een andere schildpad besteld, dit keer een koning

Die is heel mooi zeg. Je heb de smaak te pakken. Nu even geduld hebben nog.

1 like

Heel toffe beater .

1 like

De Padi is gaaf, maar deze is in mijn ogen wel echt een stap hoger👍 Heel gaaf

1 like

Ja, ik was eigenlijk bij de AD om dit model te bezichtigen, maar het viel mij vies tegen. De kleurverschillen in het echt zijn heel erg merkbaar.

Toen ik de AD weer verliet zag ik in mijn ooghoek de koning. Ik heb speciaal voor de seikos die ik heb een kistje. Ik mis er nog 1 en die plek is voor de koning bedoeld. Moet het alleen de vrouw nog vertellen hehe.

PS. Dit is die Seiko 5 in het echt

Mooie aanwinst, en succes met het kopen van de Oris Aquis :+1:t2:

1 like