NA: een nieuwe daily

Gisteren tijdens het winkelen passeerden we voorbij de horlogewinkel.

Geien ik de vriendin en dochter al genoeg in de watten gelegd had zei ik tegen de vriendin: hier ga ik binnen, ga jij maar een haf uurtje in de tefal winkel rondjes wandelen :crazy_face:

Het resultaat: mijn nieuwe daily.

Neen, geen rolex of omega maar wel een leuke seiko.

Gaat deze het lang overleven? Ik betwijfel het.
Maar in de dagen of weken dat ik hem heb ga ik er toch van genieten.

Waarsch zien jullie een beige kadertje met een vraagteken dus tot dit probleem hersteld is blijft het een mysterie wat de NA is :smile::crazy_face:

25 likes

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst

1 like

Mijn beste,

Ondanks dat ik de foto’s nog niet kan aanschouwen,
ben ik er van overtuigd dat deze Seiko, jou pols zal sieren.
Gefeliciteerd dan ook!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Ten eerste: Niks tegen Tefal, maar er zijn aardiger merken voor in de keuken. Ik denk aan Demeyere, De Buyer, Staub, WMF, en vele anderen. Ten tweede hoop ik dat die smiley een indicatie is dat je dat niet letterlijk zei. Ten derde moet ik kwijt dat ik meer kook dan mijn vrouw, en zij liever naar Cartiers kijkt dan naar pannen, dus ik begrijp dat je het uit een soort van kostenbesparing-idee riep? :slight_smile:

Je kunt gewoon een naam of rugnummer roepen over die Seiko. Want laten we eerlijk zijn, je weet zeker en vast wat je gekocht hebt. :rofl: Hoop ik.

1 like

Ik moet eerlijk zijn dat ik thuis ook het meeste kook, niets gaat boven verse en gezonde voeding. Avocado, zalm, kip, tomaten, broccoli, sweet patato, rijst, steak… je kunt eindeloos combinaties maken en op 1001 manieren kruiden.

Ik investeer dus zelf ook in goede messen, pannen en apparaten :innocent:

Een leuke en ontspannende hobby

Zo bestaan er wel een aantal modellen. Krijgen we geen extra tip?

Jullie krijgen een extra foto als tip

3 likes

Proficiat met de aankoop! Ben zeer benieuwd wat het is geworden maar dat zullen we zien zodra de foto’s het weer doen :grin:

2 likes

Maar toch gefeliciteerd met je aanwinst.

2 likes

Poging 1039283719 om een foto te uploaden

3 likes

Doe maar modelnummer… dan weten we genoeg

1 like

Spannend welke Seiko het is.

Hoe dan ook, proficiat en geniet ervan!

Gefeliciteerd met je NA. Benieuwd hoe deze Seiko eruit ziet :thinking:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA!

2 likes

Het is toch niet zo moeilijk om te zeggen, ik heb een baby blue presage gekocht,

1 like

Klopt! Ik kan het zelfs therapeutisch vinden, dat koken.

Ah! Bruine bonen!

Het is wél een hele fraaie Seiko Baby Blue geworden, 37 of 38 mm. ?! Daarvan ben ik niet geheel zeker. :thinking: :+1:

1 like

Uiteraard een Seiko Presage … mooi man. :+1::birthday:

2 likes

De foto’s laden intussen in

1 like

Het is een prachtig horloge @Tudor95, wees er zuinig op en natuurlijk ook trots tegelijkertijd! :grinning: :star_struck:

1 like