Ik ben een beetje op een Orientaalse trip geloof ik. Ik was al zo blij met mijn M-Force, maar ja: er is een nog dikkere Orient duiker, dus die moest er ook komen. De Saturation Diver is een beul van een horloge, maar wel een met de bijbehorende indrukwekkende specs en toch nog comfortabel aan de pols.
Hidde, hij is mooi, die witte! Helaas bleek ie voor mij te groot te zijn om comfortabel te kunnen dragen. Nieuw gekocht en na twee dagen alweer geruild
Wow! Vind de gele de mooist M-force, maar jouw Saturation Diver waarschijnlijk wel de coolste Orient! Wat een toppers, man! Gefeliciteerd! En ja, nu vraag je erom, vandaag ook een knoepert van een Japanner om de pols! Wilde eigenlijk misschien nog even een voorsteltopicje doen voor deze knaller, maar dan maar alvast hier…
Jazeker, behoorlijk groot deze (een keer geen
duiker). Gaaf trouwes die
Orient.http://img.photobucket.com/albums/v227/Leen
V/6A6DAFE2-C368-402C-908B-CDDC4265E3D1_zpsluoh2s9z
.jpg
Het is zeker een dikke jongen, zeker op mijn 16,5 cm pols. Gelukkig heb ik een platte pols, dus het kan allemaal net (vind ik). De sat diver heeft een iets kleinere wijzerplaat dan de M-Force, maar wel de extra ‘stukjes’ tusen de lugs die hem forser maken. Van bovenaf ontlopen ze elkaar niet veel, maar de sat diver is een paar mm dikker en dat merk je echt wel op de pols.
Het is zeker een dikke jongen, zeker op mijn 16,5
cm pols. Gelukkig heb ik een platte pols, dus het
kan allemaal net (vind ik). De sat diver heeft een
iets kleinere wijzerplaat dan de M-Force, maar wel
de extra ‘stukjes’ tusen de lugs die hem forser
maken. Van bovenaf ontlopen ze elkaar niet veel,
maar de sat diver is een paar mm dikker en dat
merk je echt wel op de pols.
Ik vind ze beide supervet en op de foto’s zien ze er niet extreem groot uit op je pols. Dus ik zou zeggen geniet van deze klatsers
Deze Pulsar kwam op de markt ergens rond 2000, kort nadat het gerucht ging dat Seiko Oriënt over had genomen. Er was ook nog een versie zonder de datum aanduiding. Inderdaad is deze Pulsar uitgerust met de typerende gangreserve-indicator van Oriënt, het zou dus zomaar een complete fushion-watch kunnen zijn (inmiddels weet ik dat er een Seiko uurwerk in zit).Ik heb toen wel eens overwogen er 1 nieuw te kopen maar tegen de 300 gulden voor een Pulsar!!!??? Was me iets teveel destijds. Recent 2de-hands gekocht voor veel minder Doos, handleiding en originele band er nog bij.