NA: een oerhollandse stroopwafel van Brunmontagne

Zo hier is ie dan. Voor t eerst gepot op een beurs, aan de klap geraakt met Pascal van @brunmontagne en er vele slapeloze nachten van gehad.

Dit horloge voldoet echt aan alle verwachtingen en meer, kijk wat een mooi stroopwafeltje

Geel, een mooie kastvorm en let ook op de band, geheel in lijn met de wijzerplaat is de band ook voorzien van een wafeltjespatroon. Op en top af. Niet enkel vreugde, maar ook een heel warm gevoel bekroop me bij het instellen van de tijd, de band en als sluitstuk het rond de pols doen

En kijk die prachtige wijzerplaat

Wat zijn we hier blij mee zeg, een echt eersteklas toppertje

!Brunmontagne, we love Brunmontagne!

56 likes

Weer een mooie aanwinst :+1:t2:

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst, veel draagplezier

2 likes

Proficiat met je nieuwe aanwinst!!:watch:

2 likes

Lekker :grimacing:

2 likes

Gefeliciteerd met deze knaller!

2 likes

Leuk horloge, veel plezier ermee!

2 likes

Mijn beste,

Een magnifiek horloge!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Een lekker horloge. Wij zagen hem ook, erg geinig.

2 likes

Tof ding! Ik krijg gelijk trek :yum:

2 likes

Stroopwafel dial, wat een leuke vondst. Gefeliciteerd met je zoete NA

2 likes

Wat een heerlijk enthousiast bericht! Ik moet het horloge nog “echt” lanceren maar als iemand zo enthousiast is dan kan ik niet anders dan hem z.s.m. jouw kant op te sturen! :slight_smile:

Leuk ook dat deze, ondanks je eerdere interesse in de HFLE en de malachiet, uiteindelijk de voorkeur kreeg! Het was een gek idee maar het horloge is wel echt echt geworden zoals ik het voor ogen had. Jij bent één van de eersten, dus gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en uiteraard heel erg bedankt voor je enthousiasme! :smiley:

4 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:

2 likes

Prachtig horloge en wat een mooie kleur en structuur vd dial zeg :ok_hand:

Proficiat!

2 likes

Leuke aanwinst. Mooie wijzerplaat. Veel plezier ermee.

2 likes

Gekke ideeen zijn meestal de beste. Een zeer geslaagd horloge en ik ben er echt mega fier op. En dat mag / moet jij ook zijn, t is een beauty in alle facetten!

De malachiet en de hfle zijn ook echt prachtig, maar deze bleef hangen, echt hangen. Heb een paar dagen de hele dag om de haverklap naar het prentje zitten kijken. Deze moest gewoon komen.

En wat ben ik er blij mee zeg.

1 like

Haha zo blijkt inderdaad! Ik ben er zeker erg blij mee, bedankt! :wink:

Meer kan ik me niet wensen! :slight_smile:
Dit maakt mij een trots mens!

2 likes

Gefeliciteerd! Mooie kleur ook, trouwens.

2 likes

Gefeliciteerd! Een erg leuke wijzerplaat dat heeft Pascal weer tof voor elkaar. Veel draagplezier!

2 likes

Gaaf, veel plezier ermee!