Mooi, hè, Brunmontagne. Veel plezier esmee
Mooi horloge, veel draagplezier en…

Wat n lekker klokje ![]()
Proficiat!
Hopen dat die machines niet te hard ronken en het op de veluwe rustig blijft ![]()
Echt heel gaaf, veel draagplezier
Veel Hollandser dan dit gaat het niet worden volgens mij!
Echt een toppertje zo om de pols.
Die lust ik ook wel ![]()
Gefeliciteerd met je toffe aanwinst ![]()
Proficiat met je mooie aanwinst.
die vind ik zowaar nog mooier als de mijne
Als t ie er dan ook nog een datumpje op voorziet zou ik gelijk verkocht zijn
![]()
oei ik zie nu net dat het geen BM is, ok oproep aan @Brunmontagne, maak er eens zo eentje met een datum, een veel fellere kleur geel (of niet, dit bruin is ook wel ok), een leukere band en een ronde BM kast (in titanium) en kroon (ik heb nogal een wensenlijst he) en een mooie prijs want dan …
… dan ben ik echt gelijk verkocht
Alleen de prijs is anders ![]()
ben hem net gaan opzoeken, OMG dat heb ik er niet, nooit voor over. Nu vind ik hem al iets minder mooi ![]()
OK @brunmontagne de uitdaging staat maar bij de prijs een 0 er AF als t effe kan ![]()
Ik heb mijn BM trouwens nog een update gegeven met een fris kleurtje van band. Het rood contrasteert mooi bij het geel en nu is t ie echt lekker zomers
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst ![]()
Gefeliciteerd met! ![]()
Als je het horloge goed bekijkt dan zie je dat er goed over nagedacht is., alles klopt En een heerlijk fris eigenzinnig design!
Apart in de positieve zin des woords, gefeliciteerd
die wil ik helemaal niet ![]()
maar wel grappig ![]()
Nouuuu niet helemaal! ![]()
Ik had de stroopwafel eigenlijk net gelanceerd en de eigenaar van Lebois nam direct al contact met me op om aan te geven dat zij ook bezig waren met een stroopwafel horloge en dat zij de naam “stroopwafel” al hadden vastgelegd. Kortom men was er al een tijd serieus mee bezig en ik kwam zo even tussendoor gefietst met mijn spontane idee
.
Niks dan lof voor hoe hij het dialoog met me aanging, ik weet onderhand dat dat in de horlogewereld ook anders kan gaan en we kwamen er snel met zo’n 2en uit. Mijn variant heet nu de Dutch Waffle en daardoor kunnen we weer verder
.
Waar ik het zie als een super leuke gimmick pakken zij het heel anders aan. We zitten elkaar in die zin ook niet in de weg.