NA: een onbetaalbare SPEEDY

Dat is ook zo’n dag die je niet MOET vergeten! 4 dagen geleden onze datum 05-09 houd t ook al 6 jaar uit

1 like

Ziet er prachtig uit, de voor en achterkant en nog gefeliciteerd :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Magnifiek hoor!!
Chapeau!!
Luister en zie dan ook naar je horloge-hart.
En ontdek de bron van je leven,
welke je door doet geven.:heartbeat:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Wauw! Magnifiek. Nog een reden erbij om weer eens iets moois te kopen. Mijn zoon is inmiddels 16 maanden maar geen haast zeggen we dan maar.

2 likes

Prachtig idee man!
Zo te horen duurt het nog wel een tijde voor hij hem van je af pakt, geniet ervan!

1 like

Super leuk idee!

1 like

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

Het horloge mag er ook zeker wezen :+1:. Heb je er ook een stalen band bij?

Hier moest ik toch even hardop om lachen :joy:.

2 likes

Een horloge kopen om door te geven. Is dat net zoiets als carnaval vieren om een reden nodig te hebben om te zuipen en het met de buurvrouw te doen?

2 likes

Daarom heb ik “schatje” getatoeëerd staan op mijn bil en geen naam. Ik heb al drie meisjes blij gemaakt met deze tattoo speciaal voor hen.

2 likes

Ik heb de opnieuw uit gebrachte Komfit erbij niet de originele Omega. Als ik alle speedy fanaten moet geloven moeten we toch een 1171/1 hebben.

1 like

Als ik t met de buurvrouw wil doen kost me dat wel wat minder geld :rofl: maar dit gaat weer de hele andere kant op

Mooie actie en toffe aanwinst!

1 like

Potverdomme. Ik heb die kleine van mij een flik flak beloofd. Verschil moet er zijn👌

Prachtig gebaar.

1 like

Hele mooie gravering. ook super foto’s trouwens!

1 like

Daddy goals! Heel mooi, proficiat!

1 like

Dubbel gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd. Goed geschoten trouwens.

1 like

Van harte gefeliciteerd met 2 gezonde kinderen en wat een mooie manier om hun geboortejaar in herinnering te houden. :tada::+1:

2 likes

Gefeliciteerd en mooi idee!

2 likes