Dat is ook zo’n dag die je niet MOET vergeten! 4 dagen geleden onze datum 05-09 houd t ook al 6 jaar uit
Ziet er prachtig uit, de voor en achterkant en nog gefeliciteerd
Mijn beste,
Magnifiek hoor!!
Chapeau!!
Luister en zie dan ook naar je horloge-hart.
En ontdek de bron van je leven,
welke je door doet geven.
Orologio Signaturis Temporis
Wauw! Magnifiek. Nog een reden erbij om weer eens iets moois te kopen. Mijn zoon is inmiddels 16 maanden maar geen haast zeggen we dan maar.
Prachtig idee man!
Zo te horen duurt het nog wel een tijde voor hij hem van je af pakt, geniet ervan!
Super leuk idee!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
Het horloge mag er ook zeker wezen . Heb je er ook een stalen band bij?
Hier moest ik toch even hardop om lachen .
Een horloge kopen om door te geven. Is dat net zoiets als carnaval vieren om een reden nodig te hebben om te zuipen en het met de buurvrouw te doen?
Daarom heb ik “schatje” getatoeëerd staan op mijn bil en geen naam. Ik heb al drie meisjes blij gemaakt met deze tattoo speciaal voor hen.
Ik heb de opnieuw uit gebrachte Komfit erbij niet de originele Omega. Als ik alle speedy fanaten moet geloven moeten we toch een 1171/1 hebben.
Als ik t met de buurvrouw wil doen kost me dat wel wat minder geld maar dit gaat weer de hele andere kant op
Mooie actie en toffe aanwinst!
Potverdomme. Ik heb die kleine van mij een flik flak beloofd. Verschil moet er zijn👌
Prachtig gebaar.
Hele mooie gravering. ook super foto’s trouwens!
Daddy goals! Heel mooi, proficiat!
Dubbel gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Goed geschoten trouwens.
Van harte gefeliciteerd met 2 gezonde kinderen en wat een mooie manier om hun geboortejaar in herinnering te houden.
Gefeliciteerd en mooi idee!