NA: een onbetaalbare SPEEDY

Af en toe een hele grote mond maar toch een klein hartje :slight_smile:. Bij de geboorte van m’n dochter 6 jaar geleden een heel mooi collier gekocht met gravering van haar naam en geboorte datum, met als doel het later om haar nek te zien schitteren.

Dat zelfde wilde we ook doen voor onze pas geboren zoon, misschien wordt hij later wel astronaut of gaan die space X reisjes net zo iets zijn als nu op lijn 5 stappen dit klokje kan met m mee!

Hele mooie laser gravering op de caseback, vandaar onbetaalbaar :money_mouth_face:. En hij heeft nu dus al een birth year.

Het horloge zelf heeft weinig uitleg nodig denk ik, het is een speedy prof met hesalite op zwarte croco. Hij zal zeker wat draagtijd krijgen bij papa ga m niet in t plastic laten voor 'm! Toch nog wat foto’s van deze klassieker.

Ps, die opbergKIST waar hij in komt is wel erg gaaf hoor!

83 likes

Gefeliciteerd, dat zijn twee mooie aanwinsten.
Al blijft materiaal altijd wel betaalbaar maar de liefde die je voor je kleintje koestert is absoluut onbetaalbaar :stuck_out_tongue:

2 likes

Prachtig! Dit is wel echt een gave oplossing…

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand:

De Speedmaster is ook tof :+1:

1 like

Heel mooi dit; van harte!

1 like

Rare voornaam… Flight Qualified.
Maar evengoed gefeliciteerd! :+1::nerd_face:

16 likes

Machtig mooi!
Waar heb je die gravering laten zetten?

1 like

Heel mooi, letterlijk en figuurlijk.

1 like

Mooi hoor…!
Ook erg slim. Ga ik ook doen. ‘Kijk schat, deze mooie vrouw is alvast voor onze zoon! Ik ga… tot hij er zelf gebruik van kan maken, alvast mee stoeien…!’

:wink: :+1:

8 likes

Fraai gegraveerd :+1::+1:

1 like

Hahahah, voel hier alleen wel een leeftijds probleempje mee komen :upside_down_face:

1 like

Horloge komt bij ACE & DIK van Baerlestraat vandaan, deze hebben ook de gravering verzorgt. Zelf ook erg blij met het eindresultaat en ook dat we hebben besloten deze volledige in kapitalen te hebben gezet.

3 likes

Gaaf! Gravering is mooi gedaan :+1:

1 like

Supergaaf!

1 like

Heel mooi, prachtig om deze mooie gebeurtenis zo vast te leggen!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Leuk, erg mooi!

1 like

Mooie speedy en hele mooie gravering!

1 like

Prachtig :+1:

1 like

Mooi man,

Ik heb 14 jaar geleden mijn Tissot PRS516 laten graveren met mijn trouwdatum. Voor de zekerheid maar in de sluiting van de stalen band gedaan maar gelukkig nog steeds getrouwd. :wink:

1 like