NA: Een ouderwetse ervaring bij de Rolex/Tudor AD

Kijk, dat zijn top ervaringen!
Veel draagplezier :sunglasses:

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst !

En dat met ongevraagd bijna 20% korting.
Zouden de adverteerders hier in het blauw eens naar moeten kijken… :joy:

Geniet van je nieuwe aanwinst !!

2 likes

nou Ronp ik zal je zeggen, ik loop gelijk weg bij een ad als ze zeggen dat ik iets moet kopen om een horloge in het luxere segment te mogen bemachtigen. Maar hier is het andersom. Voortaan koop ik de cadeautjes voor mijn vrouw hier.

3 likes

Gefeliciteerd met je prachtige Tudor. Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:
Zo kan het dus ook!

1 like

Schitterende aanwinst!

1 like

vind ik ook, gekocht om toch iets moois te hebben zonder dat ik in de donkere steegjes gelijk het gevoel heb mijn horloge te moeten verstoppen. Ook een reden waarom ik overweeg mn Rolex te verkopen.
Of niet meer in donkere steegjes lopen hahaha

3 likes

Lekker hoor, goed voor elkaar, geniet er van :ok_hand:t2:
Leuk om te lezen dat mensen weer eens iets gegund wordt, want de 54 doet het best goed volgens mij

1 like

Laat ik die nou net niet hebben :innocent: @Pandemo

2 likes

Mooi hoor!

1 like

Gefeliciteerd! Veel draagplezier!

Had dit model nog niet zo goed bekeken maar zie nu dat de rode driehoek en gilt bedrukking op de bezel van de BB58 niet terugkomen op de 54. Ziet er veel rustiger uit zo!

4 likes

Hahaha wat een verhaal, gefeliciteerd man .

18 % korting dus zit genoeg marge op Tudor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fantastisch verhaal. Heel veel draagplezier en geniet van je NA

ja ik vind het nog steeds te bizar voor woorden. Maar goed als de markt verandert zie je volgens mij wel de schifting:
Alle ad’s die additionele aankopen vroegen om een Rolex te ‘mogen’ kopen hebben wat extra inkomen gehad.
Alle ad’s die normaal zijn gebleven, hebben heel misschien wat minder inkomsten gehad uit minder populaire merken.

Maar als het weer een buyers market wordt krijgt ad 1 de middelvinger en ad 2 houdt zijn klanten en krijgt er wat extra bij gok ik

3 likes

Prachtige Tudor :ok_hand:Proficiat hiermee !

Mooi verhaal, mooi horloge geniet ervan!

Leuke ervaring, prachtig horloge. Mooie foto’s ook, hij blijft op de verlanglijst staan :smiley:
Ik ben blij met hoe de markt zich aan het corrigeren is.
Veel plezier met je NA.

Prachtig verhaal, en een prachtig horloge.

Proficiat!

Tja ik hoop het ook.