NA: Een ouderwetse ervaring bij de Rolex/Tudor AD

Het voelde even als 2016 toen ik mijn grail met korting kocht na 20 jaar carrière. Gisteren werd ik gebeld door de AD. Ging gelijk langs na het werk. En ja hoor ze hadden hem de BB54. Ik was al eerder gebeld dat ze de versie hadden met de rubber band. Die heb ik teruggegeven na het passen.

Wat een verhaal: En we hebben het hier over een Rolex AD in het zuiden van Europa die nog wat andere merken verkoopt zoals Cartier, Tudor en ja hoor zelfs Hublot :wink:

Dus ik ga zitten in de Rolex hoek, de dame komt terug en schuift de BB54 om mijn pols. Ze spreekt niet perfect Engels maar doet haar best. Ik reageer met: perfect! Can you size me up? (totaal verkeerd Engels voor deze situatie realiseerde ik me gelijk hahaha, maar goed ik dacht daarna, maakt ook niets uit, ze snap me, of niet). Ze reageert met: Yes offcourse!

Ze komt terug met een rekenmachine. Begint druk te toetsen en ik denk, wat doet ze nu? Ik wil dat ze hem op maat maakt.

Ze legt de rekenmachine neer en vraagt: Okay?

Ik denk: HELL-YEAH-OKAY!
Dus reageer: great, can you adjust the size? Deze keer geen rekenmachine.
Allemaal geregeld, in de tussentijd pin ik en doen we de administratie.

Mooi verhaal, goede deal en heel erg blij met mn nieuwe daily. Hier wat foto’s:

Bedankt allemaal voor de mooie foto’s en verhalen hier want jullie hebben mij geholpen met mijn keuze. Ben gelijk bij thuiskomst het zwembad in gesprongen met een big smile!

(ik denk dat ik een deal heb gekregen omdat twee keer ben langs gegaan met mijn gezin en intensief whatsapp contact heb over de afgelopen 3 weken. Ik heb laten weten dat ik een nieuwe AD zoek voor al mijn toekomstige aankopen (en dit gaat nu zeker gebeuren), kans is nihil dat je even binnenloopt en iets koopt met korting)

226 likes

Mooie aanwinst en een prettige ervaring! Helemaal zoals het heurt. :wink:
Van harte met deze prachtige Tudor & veel draagplezier …

1 like

“Can you size me up” die ga ik onthouden voor als ik een mooi horloge in het buitenland zie! :joy:

Gefeliciteerd met je NA!

11 likes

Gefeliciteerd met je NA! Erg leuk verhaal en mooie ervaring. :grin: :+1:
Mooie foto’s.

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst, draag ze met plezier!:watch:

1 like

Heerlijk horloge. Veel plezier ermee.

1 like

De maat is belangrijk :stuck_out_tongue_winking_eye:
Leuke deal, leuk verhaal voor een meer dan leuk horloge. Gefeliciteerd met deze prachtige Tudor als NA

1 like

Begrijp ik nou goed dat ze ongevraagd een leuke korting heeft gegeven?

Veel plezier met je mooie Tudor!

1 like

BB54 is de leukste moderne op de markt.
Congrats!

3 likes

exact, dat is precies wat er gebeurde. Maar ze heeft nu mijn hart gewonnen en ik blijf bij deze AD voorlopig hahaha

5 likes

Dat is lekker,dat je er 1 heb en voor deze prijs,pffffff,veel plezier ervan,ik zoek nog ff door,zal
wel een keer gaan lukken :facepunch:

2 likes

Mijn beste,

Chapeau.:+1:
Proficiat met deze beroemde schoonheid!!
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuk verhaal, geniet van je Tudor !

1 like

Top ervaring en nu maar genieten

1 like

Mooie prijs, nog veel mooier horloge! Geniet van je nieuwe aanwinst😊

1 like

Prachtig, korting bedongen zonder erom gevraagd te hebben en…veel plezier met je “max van zes”. Ik ben benieuwd wanneer het er zeven worden, of 8, of…De Black Bay is een prachtding. Ik heb de 58 en dat is een blijver.

1 like

Leuk verhaal, mooie Tudor!

Lijkt overigens erg veel op de Oris Divers 65 vind ik, ook die eerste paar schakels met ‘extra’ opgelegde zijkanten.

“Size me up” ga ik ook onthouden!:+1:t2:

1 like

Super mooi en een prima prijs ook! Veel plezier ermee :grin:

1 like

Netjes hoor van die AD, die krijgy het druk op de what’s app van HF leden :slight_smile:

En schitterend horloge, geniet ervan!

1 like

Geef mij een Santos in de plaats en je moet niet zoeken :laughing:

2 likes