Tudor - Policy merk of Policy AD?

Vandaag na 4 weken eindelijk weer langs DNK!!! Altijd weer een feestje :innocent:

2 likes

Vrolijkt jou weer op :+1:t2:

1 like

Klopt wat je stelt maar het is ook niet zo dat een verkoper ( AD ) maar mag doen wat hij/ zij wilt.

1 like

Hmmm…
ik kreeg bij de AD met dubbele naam laatst te horen dat tudor de voorraad /verspreiding over dealers controleert/volgt. Pas als er een garantiekaart geactiveerd wordt (verkocht). Dan wordt er een nieuwe afgestuurd. (Bij zeer gewilde modellen)

:see_no_evil:

Volgens mij kun je het beste op zoek naar een nieuwe vrouw en een nieuwe Tudor Dealer.

Je bent een volwassen vent die zelfstandig kan bepalen wat hij aanschaft.

Je bent een volwassen klant die zelfstandig kan bepalen wat hij aanschaft.
Wil de ene dealer het niet, dan de andere wel.

Succes!

1 like

Het schijnt dat je korting op een Tudor kan krijgen als je “can you size me up?” zegt…

3 likes

Heb ook korting gekregen en gisteren nog gekocht in Brussel bij een AD

1 like

Blijf AUB uit het blauw!
Alvast dank namens heel het forum.

1 like

(Ze mogen wel een maximumprijs opleggen maar geen minimumprijs)

Aan TS: Ik zou gewoon verder zoeken als ik dit verhaal zo hoor. Sowieso vind ik de voorgestelde horloges een beetje saai. €7.500,- is wel een budget waar je wat mooiers voor kan kopen

1 like

Je hebt je antwoord al denk ik…
Maar tudor GMT rootbeer met korting is zeeeker mogelijk (al helemaal uit vitrine!).

Ik heb 3 tudors gekocht en mijn broer 2.
4x korting (8-17%) tussen 2019 en 2023.
Geen eens van (half) goud.

Advies: andere ad

Rustig verder kijken :star_struck:
Tip:
Betaal nooit geen Retail en lekker wegblijven bij bovengenoemde AD.
Horloge kopen moet een positieve belevenis zijn, moet je een gevoel geven van Euforie.
Vooral de eerste keer :wink:
Rustig aan, er is zoveel te koop vooral in jou budget.

Suc6

5 likes

Ow Jah geen korting op een tudor rootbeer gmt mogelijk want die verkoopt zooooo goed, daaaag, lekker ergens anders je geld uit geven.

Heb al 2 keer wat dingen gehad met horloges die ik wou kopen/heb gekocht dat iets me net niet aan stond. In 1 geval zonder boe of bah, voor ik zelf al iets kon zeggen zei de verkoper al we laten een nieuwe komen. In het andere geval was dat ook gewoon zonder problemen een mogelijkheid en dat was zelfs na aanschaf. Lekker een ad kiezen waar ze je wel normaal willen helpen. Want deze wil echt niets voor je doen.

1 like

Jah dit, precies dit, echt zo mee eens :ok_hand:t2:

1 like

Als ik sommige reacties hoor van mensen begrijp ik waarom het percentage scheidingen zo hoog ligt in ons land. OP overlegd met zijn vrouw over grote uitgaves in zijn gezin. Mij lijkt dit niet anders dan gezond en normaal gedrag.

9 likes

Koppige AD. Nooit meer naar toe gaan.

En mét korting!

Als Arne deze uitgave met zijn vrouw wenst te overleggen is dat zijn eigen keuze…ik zie werkelijk niet in waarom sommige hier daar lullige denigrerende opmerkingen over maken, onbegrijpelijk onrespectvol!

Wat de AD betreft, die heeft praatjes. Weet uit zeer recent eigen ervaring dat korting op Tudor via AD zeer goed mogelijk is, het exacte percentage houd ik voor me maar die mag je zoeken tussen de 15-20 %.

6 likes

Vandaag nog om gehad en je hebt gelijk.,niet helemaal eerlijk om deze te vergelijken met een titanium pelagos, maar ik vind de gmt ook iets teveel baksteen.

1 like

Ligt er hier in Brasilia 1 bij de AD die zowaar te koop is :white_check_mark:

2 likes

Koppig.
Lekker doorzoeken.

En met korting lukt prima!

1 like