Tudor - Policy merk of Policy AD?

Gewoon naar een andere AD en korting vragen. Het is een two tone Tudor, geen stalen Rolex.

1 like

@Arne_Dj ik zou zeggen: grow a pair

1 like

Doordrammen ik deze context was eerder: na uren praten over horloges, hoe ze werken, betekenis van reeksen, …
Niet zeuren over hoe hard ik een horloge wil hebben :sweat_smile:

Mijn woordkeuze was inderdaad niet goed

5 likes

Nee, geen “overleg” maar:

Een duur horloge ≠ uitgave in het gezin. Als je dure horloges koopt van geld wat je eventueel ook maar overweegt aan je gezin uit te geven lijkt me dat niet heel slim.

Zou zijn vrouw op Laarzenforum.nl dingen schrijven als:

“Na veel doordrammen over laarzen heb ik groen licht ontvangen van mijn man om een eerste paar “Luxe” laarzen te kopen.”

Doen we allemaal wel eens. Mijn laatste succesvolle doordramactie werd gevolgd door de woorden: oké je krijgt 3 minuten :grin:

9 likes

Zoals bovenaan aangehaald: mijn woordkeuze was niet correct.

Mijn financiële situatie laat het toe, echter blijft het een grote som geld.
Aangezien wij als koppel slechts 1 rekening hebben, is de helft van de potentiële NA haar geld.
Bovendien gunnen wij elkaar dingen waarover we gepassioneerd zijn en bespreken we dergelijke zaken.
Als ze wil losgaan op het laarzenforum.nl mag ze.
Als we op het punt komen dat ze met passie vertelt over alle verschillen etc en ze vraagt om een leuk groen paar, mag ze doe ook hebben.
Wederzijds respect in een relatie lijkt me normaal.

Nogmaals, mijn originele post was niet goed verwoord.
Excuses aan iedereen die er zo in opgaat en bedankt voor de overduidelijke antwoorde.

Als jullie me nu willen excuseren:
Ik ga even wat Andrew Tate filmpjes kijken over hoe ik een echte dominante Alphaman kan worden.
Daarna opzoek naar een nieuwe AD

23 likes

Ik kan bevestigen dat ik ook hetzelfde kreeg te horen van een AD in Paros GR tijdens mijn vakantie (Rolex en Tudor AD). Mij werd verteld dat sinds kort geldt dat ook voor Tudor, Rolex was altijd zo… Ging om de Pelagos…geen idee of het klopt maar overal was korting behalve dus R/T. Ook de nieuwe speedmaster broad arrow 1957 in groen (prachtig trouwens) mocht ik voor 8,5K kopen, retail was 10,3K.

1 like

Have fun, binnen 9 maanden een foto van je NA?

3 likes

:flushed:

:ok_hand:t5:

En ga gewoon voor n Rolex :point_up:t4:

Wat doe jij in n topic over Tudor? Noteer ik alvast 500eu?

4 likes

Ah nice, 2x huh

5 likes

Daarom dat ze het display model denk aanbieden.

Dit verhaal lijkt mij eerder op een AD wat niet naar de behoefde van een klant wilt luisteren.

1 like

Of een AD die blij is dat ie eindelijk eens een Tudor verkoopt en die dan dus ook uit z’n eigen voorraad wil verkopen.

1 like

Ik zou helemaal geen tudor halen bij de AD. Voor een tudor tegen bodemprijs moet je hier in het blauwe zijn, die dingen verkopen niet meer. Voor 7500,- kan je 2 tudor gmt root beer halen

1 like

Overleggen is wat anders dan doordrammen hè

Mijn zoontje van 3 is goed in doordrammen; op de grond liggen en doen alsof hij vermoord wordt midden in een drukke winkel.

Dat is een beetje triest als volwassen vent voor een horloge.

On topic: de AD denkt dat hij de enige winkel is die Tudor verkoopt. Aangeven dat je hem ergens anders koopt tenzij korting. Ook een keer bij AD voor Panerai geweest, “we geven nooit korting op horloges” hard gaan lachen en gevraagd om de manager, of iemand die wel serieus kan zijn. Toen die hetzelfde zei ergens anders gekocht. Dan ben ik blijkbaar niet juiste klant, lees goedgelovige sukkel.

Wij zijn al jaren getrouwd, maar houden onze financiën zo veel mogelijk gescheiden. Elke methode heeft voor- en nadelen, maar qua (dure) hobby’s wel fijn als je niet hoeft ‘door te drammen’.

Inmiddels een aantal (nieuwe) Tudor’s verder, en nog nooit list betaald. Ik ben het er mee eens dat de GMT op staal een flink bakbeest is. Op leer daarentegen helemaal gelukkig mee! Hopelijk kom je hem hier in het blauw of bij een andere AD snel weer tegen.

3 likes

@Arne_Dj
Er staat er nu eentje in het blauw.