Mister R lijkt zich de laatste maand te vervelen . Tijd voor wat afwisseling in z’n collectie
Zoals meermaals gezegd, gewoon andere AD zoeken.
Mister R lijkt zich de laatste maand te vervelen . Tijd voor wat afwisseling in z’n collectie
Zoals meermaals gezegd, gewoon andere AD zoeken.
Alles wat je is verteld door die medewerker is gelul.
Bij mij gaven ze recent 15% korting op een tudor.
Toen daar geen stickers op zaten, wouden ze een nieuwe laten komen.
Uiteindelijk niet gedaan want ik wou toch een Rolex.
Daar komt het volgende : neem die explorer.
Die tudor gmt is een baksteen om de pols
En uiteindelijk…. Wil je toch een :
Vorig jaar nog twee BB58’s gekocht met 15% korting van de AD…
Altijd donker. Verschrikkelijk vind ik donkere wouden.
I know, maar wilden lopen in t bos.
Zoals een echte explorer?
Een Explorer 1 moet toch te doen zijn btw?
Ja man, zo’n explorer is volgens mij wel redelijk verkrijgbaar. Als ik het forum moet geloven
Ftfy.
Maar goed. Wilde is het woord en wil Ipv die wou
Krijg je daar inmiddels ook 15% op?
Ik krijg helemaal niks meer van de AD
Voor eens en altijd… een merk mag de verkoper (AD) geen prijs opleggen. De verkopende partij is vrij de prijs te bepalen. Iets met wetgeving om kartelvorming en prijsafspraken etc tegen te gaan. Het merk heeft een verkoop adviesprijs en het is vervolgens aan de vrije markt om te bepalen wat de daadwerkelijke prijs bij de transactie wordt. Wel zie je bij dergelijke merken als Tudor dat ze in verhouding tot andere minder gewilde merken wss minder marge geven aan de verkopende partij. Hierdoor proberen ze prijs druk te voorkomen.
Thnx, weer wat geleerd haha. Ik heb altijd moeite gehad daarmee
lijkt wel een soap uit een ad van maastricht
Vandaag na 4 weken eindelijk weer langs DNK!!! Altijd weer een feestje
Vrolijkt jou weer op
Klopt wat je stelt maar het is ook niet zo dat een verkoper ( AD ) maar mag doen wat hij/ zij wilt.
Hmmm…
ik kreeg bij de AD met dubbele naam laatst te horen dat tudor de voorraad /verspreiding over dealers controleert/volgt. Pas als er een garantiekaart geactiveerd wordt (verkocht). Dan wordt er een nieuwe afgestuurd. (Bij zeer gewilde modellen)