NA: Een ouderwetse ervaring bij de Rolex/Tudor AD

1 like

foutje bedankt :star_struck:

1 like

Ik moet hem gewoon zelf ervaren, al genoeg filmpjes en beeldmateriaal gezien. Het lijkt me de perfecte maat zo te zien (gezien we dezelfde polsomtrek hebben).

2 likes

Ze hebben hem alleen niet liggen,zeggen ze,vandaag weer een rondje gemaakt,was geen suc6.

1 like

Proficiat en veel plezier met je aanwinst!

1 like

jazeker, heb je ook een Rolex toevallig, er zijn wel wat significante verschillen

Hier grote en kleine broer.
Het valt me op dat het metaal bij de Tudor meer geel is vergeleken met het staal van de Rolex
Daarnaast is de Sub een stuk zwaarder (kast en band).
De sluiting van de sub is zwaarder en massiever. De quick verstelling vd band van Tudor vind ik wel een stuk prettiger. Het 'lipje" (hoe noem je dat?) die over de sluiting gaat van de Sub is veel strakker, de Tudor heeft een ‘lipje’ wat gemakkelijk los gaat (nog niet uit zichzelf gebeurd).
Wijzerplaten/wijzers vind ik bij beide erg mooi afgewerkt.

Alles bij elkaar is het verschil vooral dat je niet vanaf de overkant van de straat kunt zien dat het een “luxury” watch betreft bij de Tudor. Dat heb je bij Rolex wel. En dat is precies de reden dat de Tudor mijn favoriete daily is.

6 likes

Heel mooi setje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Prachtig horloge! :ok_hand: En wat een leuk verhaal! :slightly_smiling_face:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd! Leuke. Prijs ook nog eens

1 like

mooie combo

1 like

dank je leuk om te horen!

1 like