Yep, dat is em!
Hoi Ed, zo n maandje met wat uitstapjes naar t vaste land v China.
![]()
https://www.horlogeforum.nl/t/een-slecht-uiteinde-inbraak/540369?u=marnixmoed
![]()
Er is nog een boel meer weg, maar ik heb de lijst niet meer geupdate, aangezien t delen v zo lijst niet mocht op t forum.
Smaken verschilkenlen heh ![]()
Maar ik heb gemerkt dat ook deze Turtle zo zn mindere kantjes heeft. Kom ik misschien later nog op terug.
Geniet ervan!
Ik reageer zo omdat @Petteflet en ik (dezelfde) spb317 hebben gehad, en ik verwacht had dat hij dat de beste Turtle zou vinden.
Hartstikke mooi horloge heb je, daar zeg ik niks van!
Benieuwd naar je bevindingen!
Ah die link had ik zelf nog niet gelegd
Maar ik ben de Slim Turtle uiteraard nog niet vergeten. Heel tof horloge! Maar voor mij wel weer een ander model dan de gewone Turtle ![]()
Gefeliciteerd met deze iconische duiker. Draag hem in goede gezondheid ![]()
![]()
