NA een ouwe bekende

Yep, dat is em!

Hoi Ed, zo n maandje met wat uitstapjes naar t vaste land v China.

1 like

:thinking:

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/een-slecht-uiteinde-inbraak/540369?u=marnixmoed
:cry:

Er is nog een boel meer weg, maar ik heb de lijst niet meer geupdate, aangezien t delen v zo lijst niet mocht op t forum.

Smaken verschilkenlen heh :wink:

Maar ik heb gemerkt dat ook deze Turtle zo zn mindere kantjes heeft. Kom ik misschien later nog op terug.

1 like

Geniet ervan!

1 like

Ik reageer zo omdat @Petteflet en ik (dezelfde) spb317 hebben gehad, en ik verwacht had dat hij dat de beste Turtle zou vinden.

Hartstikke mooi horloge heb je, daar zeg ik niks van!

Benieuwd naar je bevindingen!

2 likes

Ah die link had ik zelf nog niet gelegd :sweat_smile: Maar ik ben de Slim Turtle uiteraard nog niet vergeten. Heel tof horloge! Maar voor mij wel weer een ander model dan de gewone Turtle :v:

Mocht je trouwens een verdwaalde SRPD17K tegenkomen in Hong Kong, houd ik me graag aanbevolen.

2 likes

Gefeliciteerd met deze iconische duiker. Draag hem in goede gezondheid :hugs::+1:

1 like