Om t 10 jarige jubileum te vieren vd 1e Fiffer (en aangezien mijn eigen turtles bij de inbraak waren gestolen), besloten om er weer eentje aan te schaffen. Ik vind t namelijk 1 vd leukste Seiko’s. N horloge met n eigen low key smoel en n karaktervol casual sportief horloge, wat helemaal bij mijn reis kledingstijl past.
T is daarom mijn vaste China-horloge geworden die dan ook hier blijft. Geen omkijken naar wanneer ik na n jaar em weer oppak. Even schudden en hij loopt geheid weer.
En zo heb ik mijn pols vrij om weer n Fiffer mee terug te nemen naar ons kikkerlandje. Ben er wederom helemaal happy mee
Alleen probeer ik al geruime tijd iemand in HK te vinden die er n double domed saffier glaasje op kan zetten, maar daar helaas (nog) niemand voor kunnen vinden. Mocht iemand tips hebben, dan hoor ik t graag.
Ik kan zeker helpen @EricPP! Maar ik ben zeker geen expert
@marnixmoed Ik wil even vooraf zeggen dat ik de prijzen net ken voor het vervangen.
Tsim Sha Tsiu:
Time-Mileage:
Half Engelse website. Ik denk dat dit de beste keus is in TST.
A7 Watch and Repair:
Ik ken deze zelf niet. Interessant genoeg hebben ze glazen voor Rolex, Tudor en Omega. Voor andere merken doen ze het ook maar moet je zelf het glas meegeven om te vervangen.
Gefeliciteerd Marnix met deze Turtle, idd een hele leuke Seiko. Wens je er veel draagplezier mee
Zo vind ik de padi king turtle ook best wel gaaf, waar ik ook heel blij mee ben