NA: een pareltje 😁

Als wel vaker zat ik vorige week op een avond wat te struinen op internet. Wat plaatjes bekijken van horloges, info lezen, sites van bekende en onbekende horlogeverkopers in het binnen- en buitenland langs etc. Op een gegeven moment viel mijn oog op een Panerai Radiomir 380 bij een Zuid-Duitse handelaar. Prachtig model vond ik, zeker met die diepzwarte plaat en de -voor een Panerai best geringe- 45 mm. Goed draagbaar ook door de wired lugs. Het horloge was uit 2011. Toen ik de informatie van het horloge op de site zag, las ik “unworn”. Unworn? Dat leek me te mooi om waar te zijn. En als het zou kloppen kon ik ‘m niet laten liggen. Vond ik. Hierop maar eens contact gezocht met de verkoper die me bevestigde dat het horloge inderdaad ongedragen was. Op mijn verzoek legde hij het horloge op de timegrapher. Het liep als een zonnetje! Ik hakte de knoop direct door.
Vandaag kwam de Radiomir binnen. Inderdaad ongedragen en een volledige set. De sticker nog onaangetast op de achterkant van de case. Tot mijn verrassing zat er verder niet alleen een Panerai Catalogus uit het jaar van deze Panerai bij, maar ook een brochure van de juwelier waar het in 2011 is gekocht en zelfs nog de kartonnen tas.
Ik ben er erg blij mee! Niet alleen omdat ik me gelukkig prijs met de nieuwstaat van deze parel, maar ook omdat ik de 26mm banden die ik in de loop van de tijd heb verzameld weer kan gebruiken! Fijn weekend allemaal!


93 likes

Pratich beel drag plezier

2 likes

Mooi!

1 like

Gefeliciteerd, wat een mooie vondst! Ik wens je er een mooie tijd mee!

2 likes

Wat een geweldige vondst! Van harte gefeliciteerd en blijf struinen😊

1 like

Gefeliciteerd met het mooie horloge en genoeg bandjes om het horloge weer een wat ander uiterlijk te geven om de pols.

1 like

Mooie aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :slightly_smiling_face:

Wat zou er toch voor verhaal achter schuilgaan dat iemand zoiets koopt en vervolgens niet eens uitpakt

2 likes

Lekker hoor, geniet er van.

1 like

Dat vroeg ik mij inderdaad ook af. Helaas ben ik daar niet achtergekomen

1 like

Dat is een pareltje indeed! Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd geniet ervan :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi ding!

1 like

Congrats, veel draagplezier.

1 like

Hele mooie👌

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Gaaf!!! De Radiomir zou ik ook nog wel eens willen proberen. Gefeliciteerd met deze NA

1 like

:clap::ok_hand:

1 like

Zeker :+1: gefeliciteerd met je aanwinst.

2 likes

Gaaf! Veel draagplezier :slight_smile:

1 like