Het decennium is nog jong hè
Amazing
Tof verhaal
Mooi verhaal hoor.
lekkere bonus gefeliciteerd
Dank jullie wel heren!
Zoals beloofd nog wat meer foto’s:
De plaat bij daglicht. Lekker blauw.
Naast zijn oudere neefje. Wat opvalt, naast het andere lettertype op de bezel, zijn wat wijzigingen op de plaat: de tekst “CITIZEN” is wat forser, de kleur is eruit verdwenen en het Promaster-logo staat nu onder de wijzeras.
Zijaanzicht. De kroon is nu ineens gegraveerd (met een soort satijn-effect), mooie toevoeging.
Later meer, waaronder een korte bespreking van de band!
Leuk verhaal & mooi horloge!
Mooie aanwinst en dito verhaal! En goed om te zien dat Trump toch nog ergens goed voor is
Je horloge van Trump ziet er prima uit hoor!! Veel draagplezier
Prachtig geschreven…
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Trump hoop ik binnenkort van af te zijn. Even een vraag over deze Economic Impact Payment. Dit is een credit op de Income Tax voor 2020. Betaal je dan belasting in de VS?
wat zou Trumpie eigenlijk dragen voor horloge?
Mooi verhaal!
Leuk verhaal en mooi horloge ook!
Heerlijk beschreven
Ik geef altijd netjes aan, maar heb nog nooit moeten betalen (gelden een hoop bepalingen en vrijstellingen voor (Nederlandse) expats)
Heb wel wat Amerikaanse vrienden die heel stout gestopt zijn met filen en die kregen inderdaad geen gratis geld…
Een kwartier is mijn max, anders gaan ze linea recta de vuilnisbak in. . Heb deze schakels overigens nog niet eerder gezien. Bijzonder.
Bedankt voor het heerlijke leesvoer overigens ️
Prachtverhaal en gefeliciteerd !
Dank allemaal wederom!
Hier nog een foto van de lume. Deze is blauw dit keer (NY0040 is geloof ik in alle versies groen)
Goed verhaal, Mooi horloge, Geniet ervan!