Na: een quartz dingetje

De laatste NA voorlopig.

Zo spontaan als de hobby begon lijkt het ook uit te doven. Ik merk dat het me gewoon minder tot weinig meer doet. Diversen keren getwijfeld om alles lekker in de bingo te gooien.
Nadat ik Onlangs op mijn plaat gegaan ben met sporten en direct keek hoe erg je je horloge verkloot had was ik het zat. Ik wilde een beater waar je niet naar om hoeft te kijken, waar een buts of kras me niks doet.
Heb daarom ook voor quartz gekozen, een seconden wijzer die tikt ipv sleept heeft me eigenlijk altijd gestoord maar het is prima zo.

65 likes

Geweldig horloge man!

1 like

Toch wel een heel mooie beater ,gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Mooie aanwinst, hier ga je plezier van hebben.

1 like

Gefeliciteerd Leon. Zo’n Aquaracer is een mooie daily beater

2 likes

Mooi ding man. Zuinig op zijn hé. :wink:

1 like

Mooi ding, en quartz is fantastische technologie. Veel plezier er van.

2 likes

Mooie TH. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee. (Doe er voorzichtig mee.)

1 like

Proficiat, dit is gewoon echt een hele mooie quartz beater!

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd

1 like

Prima beater en gewoon mooi horloge eigenlijk!

1 like

Bij het lezen van de topictitel dacht ik: je hebt een Casiootje gekocht ofzo. Maar o.k… :thinking: Nou mooi, toch? Heb zelf ook een quartz Aquaracer, waar ik heel tevreden mee ben. Dat je er nog lang en zorgeloos van mag genieten! :+1:

3 likes

Gefeliciteerd !
Mooie duiker.

1 like

Een buts of kras gaat hier ook wel pijn doen toch? :slightly_smiling_face:

1 like

Als je de hobby de rug hebt toegekeerd, dan is dit nog wel een aardig dingetje :star_struck:. Enjoy!

1 like

Ik verwachtte ook een goedkope casio (die overigens prima zijn), maar met deze kom je wel een paar jaar door. Niks mis met quartz.

1 like

Ik hoop alleen de eerste kras/buts ik wil gewoon met minder zorgen een horloge kunnen dragen dan dat ik nu soms doe.

1 like

Gefeliciteerd. Hele mooie TAG. Ik heb deze met de blauwe plaat, echt een top ding in een mooi formaat.

Het hele verhaal komt wel wat laatdunkend over met betrekking tot dit quartz horloge. Ik hoop dat je er toch blij mee kunt zijn.

3 likes

Het is een prima beater

Valt mee hoor vind mechanische horloges wel leuker.
Beetje zielloos dit voor mijn gevoel

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1: Mooi model

Vooral als de wijzer naast de indices tikt

1 like