NA een Railmaster die mij kan vergezellen in mijn treinreizen

Helaas niet! De Railmaster is niet bij veel AD’s te koop. Dus ik heb eerst rond gebeld. Toen kwam ik erachter dat S&C in Utrecht nog één op voorraad had. :wink:

Dank je wel Hans! Als kind had ik ook een kleine fascinatie voor treinen. Vanuit mijn slaapkamer kon ik de treinen altijd voorbij zien komen.

Nu ik erover nadenk, kan het best zo zijn dat de Railmaster mij onbewust daarom ook zo aanspreekt :smiley:

Thanks! :smiley:

Dat is het zeker, dank!

3 likes

Dank je wel!

Haha! Als ik eenmaal enthousiast ben, dan vind ik het leuk om mij hier helemaal in te verdiepen en mijn vriendin/vrienden hierin mee te nemen. Soms vinden ze het leuk en soms wat minder :wink: :smiley:

Thanks en graag gedaan! :innocent:

1 like

Dank je wel! :smiley:

1 like

Erg mooi deze!
Veel treinplezier dus :steam_locomotive: :railway_car: :bullettrain_side: :bullettrain_front: :train2: :metro: :light_rail: :station: :tram: :monorail: :mountain_railway: pfff wat een hoop trein icoontjes

De wijzerplaat lijkt op sommige foto’s grijs/blauw, ervaar jij dat ook zo?

1 like

Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Wat een grote verschillen met zo’n bizarre licht inval! Veel draagplezier, en lekker livestreamen naar de TV :joy:

2 likes

Be-au-ty!

1 like

Prachtige Omega, gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Veel plezier ermee, mooie aanwinst!

1 like

Zeker! De wijzerplaat kan heel subtiel van kleur veranderen en ook van licht naar donker. Helaas krijg ik het niet altijd mooi gefotografeerd met mijn iPhone. :slightly_frowning_face:

Als de zon schijnt, ga ik een keer met de spiegelreflex en een microlens foto’s maken van de wijzerplaat. :smiley:

Thanks!

Ja bizar hè! Bij de AD viel mij dat onder het kunstlicht niet op. Eenmaal in natuurlijk licht, verandert de wijzerplaat heerlijk.

En dat livestreamen doe ik zeker! Ben mij aan het verdiepen hoe uurwerken nu werken. Mijn vriendin gaat dan lekker een boekje lezen :nerd_face:

:star_struck: :smiling_face_with_three_hearts:

Heel erg bedankt! :smiley:

Thanks Valentijn!

3 likes

Prachtig horloge! veel draagplezier :smiley:

1 like

Van Harte :+1: en in zijn prijsklasse een van de beste horloges !

1 like

Wel bemoedigend dat je een goede deal bij s&c heb kunnen maken op een Omega. :slightly_smiling_face:

1 like

ahhhh leuk! Ik had geloof ik al in een ander topic wat pics gezien van je. Mooi horloge! Reis je ook met de trein?

Ik vind zelf zo nato ook vrij ‘lomp’. Maar heb ook geen goed idee wat wel haha (dus kun je weer helemaal niks mee haha).

Geniet lekker van je aanwinst!

1 like

Dank je wel!

Thanks Ron!

1 like

Ja, het verbaasde mij ook echt. Normaliter vind ik S&C veel te formeel. Het filiaal waar ik hem kocht (weet niet of ik de plaatsnaam mag noemen) vond ik heel relaxed overkomen.

Heb ze eerlijk vertelt over mijn deceptie bij de andere AD. Zelf denk ik dat zij met die prijs in het achterhoofd, mij ook zo’n mooie deal konden bieden.

Naast de Omega, hebben we ook nog lekker gepraat over horloges. Zo heb ik nog een aantal Longines, twee IWC’s en de Cartier Santos gepast. :slightly_smiling_face:

1 like

Ja, helaas is er geen parkeergelegenheid bij het bedrijf waar ik werk. Dus reis ik met de trein naar werk. Best fijn, kan ik lekker rustig mijn dag verwerken. :slightly_smiling_face:

Wat betreft de NATO, voelt het enerzijds lomp om de pols, anderzijds is de kwaliteit van het leer echt heel fijn. Het voelt namelijk super zacht aan.

Ik denk dat ik voor in de zomer de NATO erop doe en in de winter een ander leren band, zodat de horloge onder mijn mouw kan. :smiley:

1 like

Leuk, op een of andere manier geeft dat ook een mooie connectie met het horloge!

Ik denk dat een suede band ook erg mooi staat op het horloge, lekker casual en net wat minder fors.

1 like

Ja zeker, als je erover nadenkt, is het leuk om te zien waarom dit horloge toentertijd ontwikkeld is.

Dat is wel een goed idee! Thanks, ik ga even googlen naar suede bandjes. :smiley:

1 like

https://www.horlogebanden.com/Hirsch-Sueda-Assolutamente-Horlogebandje-Suede-Krokodillenleer-Goudbruin/?classid=

Topband. Ook in donkerbruin te krijgen

1 like