NA: een Seamaster story

Al van jongs af aan ben ik helemaal fan van Omega. En dan met name de Seamaster. Mijn opa had een Seamaster uit 1969, waarvan ik het geluk had deze te erven. In de jaren 80/ 90 stond ik me te vergapen voor de etalage van de plaatselijke juwelier op de mooie blauwe wijzerplaten, die de Seamaster meekreeg.

De liefde voor horloges is altijd gebleven, een beetje weg geëbd en weer opgeleefd. Na vele Quartz horloges, kwam er een Navitimer, een Hysek en enkele andere horloges, waar ik blij mee ben. Een AP 15.500 staat nog op het lijstje, maar is nauwelijks verkrijgbaar. Een El Primero komt er vast ook nog ooit.

Sinds kort is ook de waardering voor de Seamaster weer opgelaaid en heb ik besloten om een Seamaster 300 te kopen. Toen nog kiezen tussen blauw en zwart, rubber of staal.

Vanmorgen kwam het gekozen model binnen en is deze verenigd met het erfstuk van opa.

Een heel verhaal, maar als het hier niet mag, waar dan wel?

imageimage

image

63 likes

heel mooi, geniet ervan

1 like

Leuk verhaal, mooi horloge. Enjoy, zou ik zeggen!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA! :muscle:

1 like

Goed voorbeeld doet volgen, hè @Junior? :smile:

2 likes

Gefeliciteerd met de NA.

En natuurlijk voor het delen van het verhaal. De verhalen er achter maken het ik sommige gevallen helemaal af. Zo nu ook weer.

Geniet er van.

1 like

Een mooi verhaal achter het horloge, wat mij betreft maakt dat het horloge alleen maar meer bijzonder. Van harte! :+1:t2:

1 like

Mooie aanschaf! Geniet er van.

1 like

Gefeliciteerd en wie weet krijg je ooit een kleinkind die zich ook verbonden voelt met Omega en het verhaal zo doorgaat. :v:t4:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Hier mag dat! Hij is prachtig

1 like

Mooi horloge en mooi verhaal!

1 like

Gefeliciteerd!
Ja hij is en blijft mooi!

1 like

Prachtig horloge :+1:

1 like

Fantastisch horloge. Stáát boven aan mijn lijstje met must have. Geniet ervan.

1 like

Mooi verhaal. Van harte met je nieuwe aanwinst! Geniet ervan

1 like

Gaaf! Heel mooi horloge

1 like

Ω Zie jouw blauwe Omega Seamaster nu pas Paul, prachtig, veel plezier er mee gewenst. Blauwe Seamasters zijn gewoon de mooiste duikers😀!Ω

2 likes

Heel mooi :ok_hand:t2: Veel draagplezier!

1 like

Mooi verhaal en twee prachtige horloges! Veel draag plezier

1 like