Feestelijke aanwinst tof voor aan de kersttafel. Ik lig dit jaar gelukkig met kerst in een zwembad. Maar als je dan toch aan een diner moet, dan wel in stijl
Mooi hoor en helemaal eens vwb de wijzerplaat
Mooie aanwinst
Geniet er van!
Prachtige aanwinst, daar kom je de feestdagen mee door.
Gefeliciteerd prachtig
Dit is een JDM model, geen idee of er locale retailers zijn die dit fysiek in stock hebben.
Ik heb mijne via Sakura watches online besteld. Kan ik zeker aanbevelen, maar het is dus een beetje inschatten of het jou gaat staan op basis van de specs: 34mm (33,5 eigenlijk), ongeveer 40mm lug to lug.
Erg mooie Seiko! Gefeliciteerd en geniet ervan.
Haha, is dat hoe het werkt? Als ik genoeg kleine horloges koop spaar ik millimeters om later eentje extra toe te voegen? Hmmm …
Biedt wel wat mogelijkheden als ik het mezelf zo wijsmaak …
Erg mooi! Minder is meer, gefeliciteerd en vooral geniet ervan!
Super strak, vsn harte erg mooie aanwinst
Gefeliciteerd
Sober bestaat niet - mooi ding
Ik zit al een tijdje naar deze en de zilveren variant te loeren, maar de 34mm zou m’n vrouw beter staan dan mij, vrees ik. 35,5mm is in all dial toch het beste voor me, tot 38, maar 34- zou ik in het echie moeten zien eerst.
Hoe dan ook cool, een HAQ voor een mooie prijs, met een prachtige wijzerplaat. Hoe doen ze het?
Ja mooi!
Prachtige wijzerplaat! Veel plezier ermee!
Erg fraai en ingetogen👌
Dankjewel, ik heb 'm gevonden op Sakura ondertussen. Qua prijs erg interessant voor HAQ met zo’n mooie dial (zelfs incl de invoertaksen met de huidige korting). Alleen even een risico qua maat dan . Dank voor je hulp en geniet er van tijdens de feestdagen en daarna!