NA: een Sovjetklassieker, de Luch einzeiger

Qua afwerking komt het natuurlijk niet in de buurt van een Meistersinger. Maar qua design vind ik 't er niet veel onder doen! :ok_hand: Daar sta ik wel achter.

Graag gedaan! :smiley:

Zo vrij mag je zijn hoor, ik heb 'm direct gekocht van Luch via hun website: https://luch.by/en/

2 likes

Mooie aanwinst, daar ga je lang plezier aan beleven :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je Einzeiger pur sang. Ik beleef er echt plezier aan, aan net zo zelfde.

Ja, er zit een luchtje aan de Luch. Een ouderwets, stoffig luchtje. Wie heeft ook deze ervaring?

1 like

Leuke aanwinst, heb er enkele jaren geleden eentje overgenomen van een forumlid. Het 1801.1 uurwerkje vult maar de helft van de kast en is, dacht ik, in de jaren 60 ontworpen. Veel draagplezier ermee.

1 like

Dat ze dit horloge voor €40 kunnen maken is mij een compleet raadsel, oké hij lijkt “ergens” op, maar lekker belangrijk! Geniet ervan.

1 like

Wat een mooi ding zeg! Vooral de achterkant is fantastisch! Weer eens wat anders dat een gravering. Veel plezier ermee.

Die 40 euro is met verzending? Met PayPal te betalen of bankoverschrijving?

1 like

Ja die achterkant was echt 'n verrassing! Had ik niet verwacht.

Het was om precies te zijn 97 wit-Russische roebels, betaald met m’n credit card. Verzendkosten kwamen er nog bij.

1 like

Wat waren de verzendkosten?

Poeh, dat weet ik niet meer precies. Misschien iets van 5 euro? Niet veel in ieder geval!

Leuk :+1:. Ik heb er ook een, maar draag het weinig helaas.

Idem.
Maar het wordt wel mijn vakantiehorloge. Een van mijn goede voornemens dit jaar. Om alvast te wennen aan de Subdelta, die met een maand of wat bij mij binnenkomt!

1 like