zoveel polstijd zal hij niet krijgen, wel denk ik dat ik hem ergens dit jaar nog een service zal laten geven. het zal wel wat gaan kosten ben ik bang, een service is normaal zo’n €250,- volgens mij, en omdat hij oud is ben ik wel bang dat er onderdelen vervangen moeten worden.
Dat denk ik niet. Echter, met het stroef opwinden oefen je onnodig veel mechanische stress uit op de stem en keyless works. Op een gegeven moment gaat dit mis en heb je vervangende onderdelen nodig. Lijkt me slimmer dit voor te zijn met een service.
mogelijk wat siliconen grease op de pakking in de kroon doen, kan wel veel schelen.
Er is hier echt wel een hobbyist die dit voor veel minder wil doen hoor als je een oproep plaatst.
Wauw, mooi horloge met een mooie geschiedenis. Is een service wel waard als je het mij vraagt. Veel draagplezier en denk nog eens over een service. Dit exemplaar verdient draagtijd.
Je bent welkom om samen met mij de service te doen, als je tijd en mogelijkheid hebt om naar Breda te komen!
Mooi klokje! Door de geschiedenis van het horloge natuurlijk onbetaalbaar!
Wat betreft het opwinden;
Ik heb zelf ook een horloge met een kleine kroon, daarvoor heb ik een hulpmiddeltje geprint: Watch Crown Winder by muddtt | Download free STL model | Printables.com
Leuk verhaal en een prachtig horloge, en een mooi aanbod van onze Bas.
Leuk hoor, en wat een mooie maat ook! Draag hem met trots!
Werkelijk een schitterende dresswatch.
Een leuke manier om je opa bij je te hebben op een subtiele manier die niemand doorheeft.
Top gedaan
Erg mooie Indus met een nog mooier verhaal/ geschiedenis!
Geniet ervan…
Charmant merk ook, uit Rotterdam, Groothandelsgebouw, Eduard Goudsmit. Kan je elders vast meer informatie over vinden.
Prachtige wijzerplaat. Veel plezier ermee!
Dat is pas een NA!
Zoiets blijft toch speciaal. Een mooi horloge (mooie plaat ook), een goed verhaal en een waardevol horloge in z’n eigen recht. Geniet er van!
Mooi verhaal en horloge.