NA: 🎁 Een Tag Heuer, een verjaardag en "geven" blijft het mooist.

Prachtig Nick! En een mooi merk, en in Eindhoven de gekste, en voor je zoon, wat is dat een mooie dag geworden!! :+1:

1 like

Geweldig Nick en vrouw,
Is een prachtig geschenk en blijft altijd in herinnering.
Is ook een schitterende horloge, en dat jullie zoon hier heel blij mee is dat begrijp ik wel.
Top van jullie om dit zo te doen.
In een woord, geweldig.
Groetjes Wim

1 like

altijd wel een plezierige belevenis zo,
laat het hem met plezier dragen

1 like

:ok_hand: :ok_hand:

1 like

Mooi kado en een goede smaak

3 likes

Wat een mooi cadeau, gefeliciteerd!

1 like

Mooie actie, gefeliciteerd!

1 like

Super tof :+1:

1 like

Dat is toch wel een héle mooie TagHeuer, Nick. Veel plezier ervan gewenst. :smiley::+1: @Nickjackelson

1 like

Wat een prachtige NA, wat een mooi gevoel moet dat hebben gegeven. Voor jullie, maar ook voor je zoon. Hopelijk een horloge voor 't leven.

1 like

Prachtig is dat als je iemand anders blij maakt. Leuk verhaal, het was net of ik aanwezig was bij het hele gebeuren. Ik wens hem ook heel veel draagplezier met t klokje dat hij van zn Papa heeft gekregen.

1 like

Wat een mooi gebaar en wat heerlijk om de dankbaarheid van jullie zoon te mogen ervaren. Ik heb het verhaal met rillingen en voelbare emotie gelezen.

Dit zijn mooie momenten om te mogen meemaken en om te koesteren.

1 like

Zeker een goede smaak!!
Hier een foto van zijn automatisch broertje!

Ook met een geweldige mooie sunburst wijzerplaat!

1 like

Inderdaad, een mooi gebaar.

Hier zal ‘ie elke keer aan denken, als hij een blik op die dial werpt…. #memories #priceless

1 like

Gefeliciteerd !

1 like

Dank, voor alle sympathieke reacties! Ik ben vooral dankbaar dat we als ouders in de gelegenheid zijn om iets moois en blijvends te kunnen schenken.

8 likes

Wat leuk, gefeliciteerd en leuk verhaal. Geniet van het geven en voor je zoon van het dragen!

Ik ga dezelfde route bewandelen komende weken. Een horloge voor het afstuderen met mijn zoon uitzoeken. Twijfel tussen GS GMT, Longines G39mm GMT Zulu, Black bay of toch, hij kwam erzelf mee…een Hanhart. Binnenkort de voorpret met passen…

2 likes

Wat een mooie post en NA. Jullie kunnen trots zijn. Klinkt als een liefdevolle dag samen

1 like

Had zijn gezicht ook willen zien. :grinning:, mooie Tag en mooie herinnering aan zijn ouders :ok_hand:

1 like

:grinning::+1:

1 like