NA : een Tianjin

Nu was ik onlangs weer eens aan het rondneuzen bij Ali en zag in onderstaand horloge staan, een Chinese Tianjin, echt waar :smiley: met een superleuke seconden wijzer, en echt, kon het niet laten om deze te bestellen, ik hou wel van horloges met een hoek af :smile: of het horloge lang mee gaat, we zullen zien, maar voor mij heeft het wel een echte “fun factor”, zat nog een extra nato bandje bij.

foto’s zijn van mindere kwaliteit, volgende investering zal een deftig fototoestel zijn, in plaats van een horloge :grin:

Groetjes Luce

20 likes

Camera obscura solanum tuberosum

7 likes

Mijn beste,

Tja, een iets scherpere foto zou jou nieuwe aanwinst “beter tot zijn recht laten komen”.

Desalniettemin,
Veel plezier met dit ontluikende horloge.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Ik denk dat dit de allerslechtste zelfgemaakte foto’s zijn op dit forum. By far. Je maakt zelfs een foto van een foto. Zou verboden moeten worden.

Desalniettemin veel plezier met je nieuwe aanwinst. :wink:

Het horloge in kwestie:

26 likes

Op deze foto kunnen we tenminste zien waar het om gaat :face_with_monocle::+1:t2:

2 likes

Dit is echt verschrikkelijk, die foto…:scream:

Sorry hoor, ik geef bijna nooit kritiek hier, maar dit moet je echt niet willen…:sweat_smile:

Leuk horloge, dat wel. Veel plezier ermee!

4 likes

Feli met je NA!
Geniet ervan!

Aparte NA, geniet van :+1:t2:

Gefeliciteerd, maar ik denk dat het probleem 'm niet in de camera, maar eerder in de fotograaf zit. :slight_smile: Zelfs de meest skere camera of telefoon kan beter dan dat. :slight_smile:

Vreemde secondewijzer, trouwens! Ik had de boog omgekeerd, maar dat zal aan mij liggen. Hoe dan ook een soort halve Copernicus.

2 likes

Opgelost!

unicorn-kids-digital-camera-mini-compact-for-girls-boys-4-5-6-7-original-imahhtp9jsfkmyha

Gefeliciteerd met het horloge trouwens :slightly_smiling_face:

3 likes

Volgens mij is hier het aloude spreekwoord van toepassing en een typisch geval van “het ligt niet aan het spulletje, maar aan het knulletje” :clown_face:

Veel draagplezier gewenst met deze Tianjin.

2 likes

Tis niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf. Ff scherpstellen op je onderwerp en er is niets aan de hand :grin:
Veel plezier met het horloge!

2 likes

1 like

Prachtige foto’s
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen

3 likes

WTF!

Veel plezier ermee.

Ik heb me hier letterlijk kapot om gelachen, lekker man!

2 likes

Die secondenwijzer lijdt aan de ziekte van Peyronie.

1 like

Dit is blijkbaar het origineel: Gruen Precision Rare Space Ship Seconds – RJ Watches.

Wel tof dat de secondewijzer een raket is, maar dat kon ik uit je foto’s niet opmaken. :grin:

Desalniettemin, gefeliciteerd met je NA!

De eerste de beste smartphone van €100 maakt al aardig mooie foto’s. Kun je meteen uploaden vanuit de HF app.

Leuk horloge, veel plezier ermee!

1 like