Toffe keuze tussen links en rechts.
Wat ga je houden en wat ga je verkopen?
Edit. Te snel. Ik zie al wat je wilt verkopen.
Toffe keuze tussen links en rechts.
Wat ga je houden en wat ga je verkopen?
Edit. Te snel. Ik zie al wat je wilt verkopen.
Heel mooi! Draag je die Breitling nu rechts?
Nee soms links.
Gelukkig
Na al die jaren wisselt mijn smaak nog steeds … alleen Fliegers en “Submarine-achtigen” hebben me nog nooit kunnen bekoren.
Ik was een tijdje helemaal enthousiast over Grand Seiko kwarts, maar die liefde is weer een beetje bekoeld (sowieso voor Seiko). Ik heb wel met een schuin oog naar de Astrons gekeken, maar die kelderen zo snel in waarde dat je die eigenlijk alleen voor de eeuwigheid kunt aanschaffen.
Ik heb ze nog niet gezien. Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Mwah, ik vind deze toch best leuk (alleen nog even nadenken over het rood van de wijzer t.o.v. het bandje):
Komt daar de term van “iets links laten liggen”
Dat mag
Oh die JLC … die JLC! Daar zou ik een moord voor doen! (nou ja, bijna dan )
Hear hear
Ik merk dat het me niet interesseert hoe oud een horloge is. Het moet voor het type horloge niet te groot zijn. Dat wil zeggen dat dress horloges 34-39mm mogen zijn, duikers 38-44, Fliegers 36-40, en Chrono’s 38-42. Dat vind ik passen bij mijn postuur en bij de uitstraling van het horloge.
Dan moeten horloges iets rustigs of harmonieus hebben.Wat veel chrono’s uitsluit. En ook heel veel tool horloges, en dingen die gewoon bespottelijk zijn. Waarom iets bespottelijk is? Het is totaal subjectief en persoonlijk, maar ik kan het met grote accuratesse van mezelf voorspellen.
Horloges zijn emotie