Mooi gefeliciteerd
Geweldig horloge. Alleen al omdat het een cadeau van je vader is. Veel plezier ermee.
Opa die weet het wel zeg, wat een mooi cadeau de PRX is ook een van mijn favorieten vooral vanwege de integrated bracelet
Mooi verhaal en prachtig cadeau!
Zeker weten! En ik heb al iets moois in gedachten, ja
Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, helemaal met het verhaal erbij. Veel draagplezier
Jouw vader covid, jij een PRX!
Haha ja wat een deal zeg.
Deze gaat dus niet meer weg, neem ik aan.
Klopt ja, en hij gaat goed onderhouden worden. Ik ben benieuwd hoe die er over zoveel jaren aan toe is.
Thanks! Ik dacht altijd dat hij micro-adjustments had maar dat is dus niet zo. Je kan hem dus alleen tot op de schakel verstellen. Maar gelukkig past die precies hahah.
Gefeliciteerd!! Dit zijn de horloges die nooit de collectie gaan verlaten. Een mooier horloge is er niet :). Mooie pa heb jij
Dremaal gefeliciteerd: met je Bachelor, met het horloge én met zo’n vader!
Mooi , gefeliciteerd
Van vader op zoon, of andersom, altijd goed Gefeliciteerd met de leuke NA. Pracht cadeau en fijn dat jullie de hobby nu kunnen delen
Mooi verhaal en ook een heel mooie NA. Koester zowel je horloge als ook de mooie band met je vader.
Tof! Gefeliciteerd!
Wat een mooi verhaal zeg
Heel gaaf klokje
Dat moet zeker goedkomen!
Nice veel plezier ervan.
Mooi verhaal en Altijd leuk om familie blij te maken met een mooi horloge.
Heb mijn oma vorig jaar een PRX (35) cadeau gedaan. Geniet ervan !!
Wat een bijzonder verhaal en wat een mooi cadeau! Volgens mij kun je geen enkele vlinder sluiting micro verstellen. Maar het staat erg mooi!