Prachtig!
Vet zeg! Gefeliciteerd met beiden!
Geweldig! Mooie benadering en heel leuk om nu al iets te doen waar je je zoon over 17,5 ongetwijfeld blij mee kunt maken. Laat hem een paar maanden daarvoor maar een tijdje op HF rondneuzen… dan komt die virale infectie vanzelf. Tot die tijd: draag hem met zorg & plezier!
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zoon en je na.
Super gaaf verhaal en goed over nagedacht. Nu jijzelf ervan genieten en herinneringen maken en straks je zoon hetzelfde doen. Jammer dat ik hier zelf nooit aan gedacht heb
Proficiat met je mooie aanwinst ,de Tudor met jouw verhaal ,de volgende eigenaar is al een half jaar en staat na 17 jaar reeds te popelen om hem over te nemen ….hoe mooi is dat
Prachtig!
Van harte Timo! Wat een mooie aanwinst bij zon gelegenheid!
Wát een toffe reacties, dank allen! Kan me alleen maar voorstellen dat deze voorlopig om de pols blijft als daily. Hij is echt fijn!
Inmiddels ook even gerotzooid met de clasp, werkt stiekem beter dan die van Rolex. Rolex heb ik vaker in de hand, dus was gewoon een kwestie van wennen. Petje af, Tudor!
Gefeliciteerd met beide, geniet er van
Mooi man! Proficiat! Met beide NA’s!
Prachtig, van harte en veel plezier ervan
Dubbel gefeliciteerd, prachtige Tudor!
Heel leuk geschreven verhaal en gefeliciteerd met je zoon en de Tudor. Heel mooi horloge
En, eeeeh….vergeet je de moeder niet met iets leuks??
Van harte gefeliciteerd
Met de geboorte van jullie zoon, jullie nieuwe aanwinst (jij en je vrouw/vriendin met de geboorte van jullie zoon en natuurlijk dit prachtige horloge) en het feit dat jij de komende ruim 17 jaren lekker zelf gaat genieten van het dragen van deze schitterende Tudor. Goed verhaal!
Ik probeer de vrouw al een tijd ook met het virus te besmetten… maar een Baume en Mercier, een Omega Ladymatic, Seiko en Juvenia willen maar niet bijdragen aan deze verslaving. Maar goed: opgeven is geen optie!