Na: een uber cool kado

Voor mijn dochtertjes. Om dat papa steeds pakjes met horloges uit pakt… en de meiden dan steevast gaan kijken en dan beamen, ja papa dat is een hele mooie horloge. Heb je nu genoeg? Geeft deze ook licht enzovoort enzovoort. Jullie kennen het vast. Maar ook jaloezie.
Ik wil ook een horloge. Net zo een als jij hebt. Blablabla…

Nu heb ik wat gevonden op eBay. Leuke prijs ook een duiker. Die licht geeft en een draaiende Bezel. Gemaakt door de zelfde firma als citizen. Dus top producten.

Er komen 2 in totaal de jongste is nog te klein. Die komt later wel.

40 likes

Papa is weer de held van de dag :sunglasses:

1 like

Omedetou! :smile:

1 like

Ben ik wel benieuwd naar je collectie :grin:

2 likes

Bij een van deze werd dat geroepen. En altijd bij bedtijd papa mag ik wijzers even zien… wat een goede lume hebben deze toch. Bij de gele zie je het zelf overdag buiten als het even bewolkt is

5 likes

Anders ik wel!

Leuk zo’n duiker die licht geeft en een draaiende Bezel.
Mijn Jappans is niet zo goed; staat daar nou 10 ATM? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Te lief!
Mijn zoontjes reageren ook altijd zo mooi.

1 like

Hahaha, ook nog echt.

Net even op tijd gezet. Heeft het horloge zelfs een hack functie😂

1 like

Leuk man! Ik vind het logo een beetje uit proportie, maar verder zou ik 'm wel dragen.

2 likes

Luxer uurwerk dan een skx007 :joy:

3 likes

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Jong geleerd is oud gedaan!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Helemaal goed! :+1:

1 like

Leuk man!:+1:

1 like

Die Citizens hebben wel een goede lume ja. Ik heb een mondvol Citizen Eco Drive Radio controlled titanium nog wat. Kortom een titanium flieger met blauwe lume die ook direct zichtbaar wordt bij minder licht.

1 like

Wauw, inclusief de gele, heel mooi!

1 like

Was ik ook heel blij mee. Een gelukje​:blush::+1:

1 like

Zelfs luxer dan de meeste van mijn chrono’s (standaard 3133s hacken niet) :smile:

1 like