NA: een UG FS M2, omdat deze sneue jongen nog op een andere NA moet wachten

Welkom bij de club! Gefeliciteerd. :slight_smile: Uit nieuwsgierigheid, waar moet je op wachten?

Maarreh, wat @Anthony al zei… Hij doet het goed op heel veel banden. Ik zou plat leer voorstellen, in een kleur die jij mooi vindt. Hier bijvoorbeeld een Watchgecko Radstock en een Watchgecko Chromexcel band:

12 likes

Dit is echt een van de mooiste horloges ooit!

1 like

Mooi horloge, die UG van jou. Een groene band zal ook in de bestelling zitten. Een bracelet bij dit horloge gaat er niet komen, omdat ik al 4 horloges op staal heb. Ik weet ook niet of er bij dit horloge een bracelet te krijgen is. Het bandje dat er nu op zit is van Baume & Mercier. Daar had ik nog een grijze en een rode van liggen.

Zal zeker doen.

1 like

Proficiat! Een prachtig horloge en zoals hierboven al meermaals vermeld een echte ‘bandenslet’ :wink:

1 like

Dank je. Ook voor de bandentip. Ik ga straks direct kijken.

Ik moet nog even wachten op de Minase M3 ‘Shiro’ (in samenwerking met Fratello). Daar klopt voor mij ook veel aan.

8 likes

Dat vind ik ook. Zo simpel, maar ook zoveel details die precies goed zijn.

Dank je.

Mijn beste,

Wat een bijzonder fraaie aanwinst.
Magnifiek hoor!!
Proficiat dan ook.
Ik wens je er een blijmoedige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mjah, ik had het fotootje van het web gehaald, horloge is niet de mijne, ik zou eerder gaan voor identiek exemplaar als jouw NA
ik denk dat ik deze aan mijn wishlist ga toevoegen

1 like

Dank je zeer.

1 like

Gefeliciteerd met je FS!

Door de neutrale witte wijzerplaat kan hij inderdaad ontzettend veel bandjes hebben. Vooral leer, nubuck en suède staat hem goed. Kleur maakt bijna niet uit.

Een greep uit het archief (laatste is een mk1, maar effect is hetzelfde)

13 likes

Een prachtige aanwinst …van harte :ok_hand:

1 like

Een mooie aanwinst.
Geniet van deze kanjer!!

1 like

Dank je. Ja, alles staat heel mooi op je foto’s.

Dank je.

Cool!

1 like

Doe ik zeker.

Mooie aanwinst!

1 like

Prachtig! Van harte!

1 like